Informer w TAURONIE

Informer, to nowoczesna aplikacja przeznaczona do powiadamiania klientów o przerwach w dostawach energii elektrycznej.

Informer, to nowoczesna aplikacja przeznaczona do powiadamiania klientów o przerwach w dostawach energii elektrycznej.

Automatycznie wysyłane e-maile już teraz informują klientów biznesowych TAURON Dystrybucja o planowanych wyłączeniach. Spółka planuje również wykorzystanie wiadomości sms do powiadamiania klientów, a także uruchomienie funkcjonalności powiadamiania w przypadku wyłączeń awaryjnych.

Aplikacja informer jest w pełni zautomatyzowana. Dzięki przypisaniu danych o klientach do elementów sieci energetycznej, system sam rozpoznaje, którzy klienci nie mają zasilania w przypadku awarii lub nie będą mieli prądu na skutek planowanej przerwy w dostawie energii elektrycznej.

Reklama

- Nasi klienci docelowo będą mogli liczyć na informację sms-em lub e-mailem, które przyłącze określone w umowie i w jakim terminie będzie pozbawione zasilania, a także kiedy planowane jest przywrócenie zasilania - mówi Grzegorz Krajewski, dyrektor departamentu operatora sieci w TAURON Dystrybucja.

Informer jest wyposażony również w moduł raportowy, który pozwala analizować, do kogo, kiedy i jaka informacja trafiła, a także mierzyć skuteczność zrealizowanej kampanii powiadomień. Raportowanie skuteczności jest ważnym elementem systemu ze względu na obowiązek indywidualnego informowania o wyłączeniach planowanych.

- Aplikacja informer to nie tylko wysyłanie informacji o wyłączeniach. Dzięki możliwości natychmiastowej wysyłki dużej liczby powiadomień różnymi kanałami, planujemy go wykorzystać również do powiadomień o wprowadzeniu ograniczeń deficytowych czy wysyłki innych istotnych informacji związanych z dostarczaniem energii elektrycznej - tłumaczy Grzegorz Krajewski.

TAURON Dystrybucja od lat rozwija system nowoczesnego i skutecznego powiadamiania klientów o przerwach w dostawach energii elektrycznej. Na infolinii 991 został zainstalowany moduł IVR (ang. Interactive Voice Response) umożliwiający interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Dzięki temu klient natychmiast po wybraniu numeru otrzymuje informacje o tym, gdzie w okolicy jego miejsca zamieszkania nie ma prądu i kiedy planowane jest przywrócenie zasilania .

Na stronie internetowej TAURON Dystrybucja funkcjonuje wyszukiwarka awarii, a także specjalny formularz poprzez który można zgłosić awarię. Po jego wypełnieniu informacja trafia natychmiast do programu obsługiwanego przez dyspozytorów pogotowia energetycznego. Spółka uruchomiła także pilotażowo na terenie jednego regionu, w pełni zautomatyzowany system całodobowej obsługi zgłoszeń o awariach oświetlenia ulicznego. System nosi nazwę Dronn i służy do wsparcia teleinformatycznej obsługi klienta.

- - - - - -

TAURON Polska Energia SA jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która zajmuje się wydobyciem węgla, wytwarzaniem, dystrybucją i sprzedażą energii. Grupa TAURON obejmuje swoim działaniem 18 proc. powierzchni kraju i jest jednym z największych podmiotów gospodarczych w Polsce, w tym największym dystrybutorem oraz drugim sprzedawcą i wytwórcą energii elektrycznej. W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, TAURON Wydobycie, TAURON Ekoenergia oraz TAURON Ciepło. Od 2010 roku akcje TAURON Polska Energia SA notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie m.in. w indeksach WIG20 i WIG30. Spółka wchodzi w skład indeksu spółek odpowiedzialnych społecznie - RESPECT Index.

Opr. KM

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »