Intersport Polska stawia na produkty marek własnych

Spółka może zamawiać produkty bezpośrednio u producentów, liczy na wyższe marże Intersport Polska uzyskał samodzielną licencję marki Intersport i może kupować towary oznaczone markami własnymi Intersport bezpośrednio u producentów w Azji i w Europie,

Spółka może zamawiać produkty bezpośrednio u producentów, liczy na wyższe marże
Intersport Polska uzyskał samodzielną licencję marki Intersport i może kupować towary oznaczone markami własnymi Intersport bezpośrednio u producentów w Azji i w Europie,

Po cenach wynegocjowanych przez IIC-INTERSPORT International Corporation GmbH, co umożliwi spółce uzyskanie wyższych niż dotychczas marż. Nowe produkty zamawiane przez Intersport Polska bezpośrednio u producentów pojawią się w sklepach pod koniec 2017 roku.

IPL zamierza docelowo zwiększyć dwukrotnie udział towarów oznaczonych markami własnymi INTERSPORT w swojej ofercie - do poziomu około 25% sprzedaży - dodano. Spółka podała, że nowe produkty zamawiane przez Intersport Polska bezpośrednio u producentów pojawią się w jego sklepach pod koniec 2017 r.

Reklama
PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »