LiveChat Software notuje najlepszy styczeń w historii

LiveChat Software zwiększył w styczniu swoją bazę klientów korzystających z rozwiązania LiveChat o 263 firmy do 23.370. To najlepszy wynik zanotowany przez spółkę w styczniu.

LiveChat Software zwiększył w styczniu swoją bazę klientów korzystających z rozwiązania LiveChat o 263 firmy do 23.370. To najlepszy wynik zanotowany przez spółkę w styczniu.

- To najlepszy start roku w naszej historii. Styczeń był rekordowy pod względem liczby nowych klientów. Równocześnie szykujemy się do przenosin do nowej siedziby, co pozwoli nam zwiększyć zespół. Cały czas koncentrujemy się na realizacji naszej strategii budowy platformy i narzędzi do komunikacji tekstowej - powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Dane dotyczące liczby klientów obejmują wyłącznie produkt LiveChat.

Obecnie spółka prowadzi prace nad wieloma projektami i narzędziami, przygotowywanymi z myślą o większej platformie komunikacyjnej. Rozwijana dokumentacja API, marketplace oraz budowana od dłuższego czasu społeczność klientów i firm skupionych wokół produktu mają w dłuższej perspektywie pozwolić na budowę szerszego wachlarza produktów i usług komunikacyjnych dla biznesu.

Reklama

W styczniu LiveChat Software udostępnił Customer Service Report 2018. W Raporcie eksperci spółki analizują dane zebrane m.in. na podstawie 334 mln czatów przeprowadzonych w ciągu roku.

Z rozwiązania "LiveChat" korzystają klienci z ok. 150 krajów. Są to firmy ze wszystkich branż, przy czym najwięcej jest firm z takich sektorów jak: IT, edukacja, sprzedaż detaliczna, rozrywka i marketing.

- - - - -

LiveChat Software to dostawca oprogramowania służącego bezpośredniej komunikacji w Internecie pomiędzy odwiedzającym stronę www, a jej właścicielem. Spółka świadczy swoje usługi w modelu Software as a Service (SaaS), co umożliwia instalację jej usługi LiveChat w kilka minut przez osoby nieposiadające doświadczenia programistycznego. Usługi są świadczone za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com. LiveChat Software ma ponad 23 tys. klientów z ponad 150 krajów, a większość sprzedaży generuje w USA oraz Wielkiej Brytanii. Świadczy usługi dla klientów takich jak m.in. Orange, Adobe, Tele2, NetApp, Kaspersky Lab, Macy's, Pizza Hut, PBS, Ryanair czy Air Asia. Jest też jednym z globalnych liderów oprogramowania typu live chat. Spółka 11 kwietnia 2014 r. zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Opr. KM

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »