Mikroflota dla mikroprzedsiębiorstw

PKN Orlen wprowadził do oferty kart paliwowych nowy produkt - kartę MIKROFLOTA. To unikatowe na rynku rozwiązanie skierowane jest przede wszystkim do sektora mikroprzedsiębiorstw, małych firm oraz osób prowadzących działalność gospodarczą, dla których karty paliwowe były do tej pory poza zasięgiem ze względu na limity zakupowe.

PKN Orlen wprowadził do oferty kart paliwowych nowy produkt - kartę MIKROFLOTA. To unikatowe na rynku rozwiązanie skierowane jest przede wszystkim do sektora mikroprzedsiębiorstw, małych firm oraz osób prowadzących działalność gospodarczą, dla których karty paliwowe były do tej pory poza zasięgiem ze względu na limity zakupowe.

MIKROFLOTA umożliwia bezgotówkowe zakupy paliw, produktów oraz usług na stacjach paliw pod marką Orlen i Bliska. W drodze rejestracji klient otrzymuje limit zakupowy z ubezpieczeniem kredytu kupieckiego oraz dostęp do dedykowanego portalu do zarządzania płatnościami.

Cały proces przystąpienia do Programu odbywa się on-line, z pominięciem wizyt na stacjach czy spotkań z handlowcami. Proces ułatwiony jest dodatkowo dzięki prostym formularzom i ograniczeniu ilości niezbędnych dokumentów. Dodatkową zaletą karty MIKROFLOTA jest możliwość rozliczeń poprzez system e-faktury.

Reklama

Dodatkowo przy transakcjach z użyciem karty MIKROFLOTA na stacjach pod marką Orlen można zbierać punkty VITAY i wymieniać je na atrakcyjne nagrody oraz oferty Partnerów.

Portfolio kart paliwowych PKN Orlen oferuje różne rozwiązania dostosowane do potrzeb danej firmy. Program FLOTA przeznaczony jest dla dużych flot, tankujących co najmniej 1000 litrów miesięcznie. Karcie FLOTA umożliwia bezgotówkowe tankowanie w Polsce, z kolei OPEN DRIVE otwiera dostęp do stacji paliw także poza granicami kraju. Karta BIZNESTANK to oferta skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw, tankujących co najmniej 500 litrów paliw miesięcznie. Karta UPOMINKOWA i ZAKUPOWA to karty przedpłacone, z których pierwsza dostępna jest dla każdego na stacjach paliw pod marką Orlen, natomiast druga skierowana jest do klientów instytucjonalnych.

Opr. KM

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Orlen | karty | mikroprzedsiębiorstwa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »