Multimedia Polska S.A. opublikowała prospekt emisyjny

Multimedia Polska S.A., operator kablowy dostarczający usługi telewizji, szerokopasmowego dostępu do internetu oraz telefonii stacjonarnej i mobilnej, opublikował dziś prospekt emisyjny i rozpoczyna ofertę publiczną akcji. Oferta publiczna obejmuje do 45.157.646 akcji zwykłych serii A o wartości nominalnej 1 zł każda. Akcje oferowane stanowią 49,2 proc. akcji spółki.

Multimedia Polska S.A., operator kablowy dostarczający usługi telewizji, szerokopasmowego dostępu do internetu oraz telefonii stacjonarnej i mobilnej, opublikował dziś prospekt emisyjny i rozpoczyna ofertę publiczną akcji. Oferta publiczna obejmuje do 45.157.646 akcji zwykłych serii A o wartości nominalnej 1 zł każda. Akcje oferowane stanowią 49,2 proc. akcji spółki.

Inwestorzy indywidualni mogą składać zapisy na akcje od 16 do 28 maja 2014 r. w Punktach Obsługi Klienta (POK) firm inwestycyjnych w całej Polsce. Zapisy będą przyjmowane po cenie maksymalnej, która została ustalona na 21 zł.

Debiut akcji na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie planowany jest na 11 czerwca 2014 r.

- Oferta publiczna Multimedia Polska umożliwia potencjalnym inwestorom zaangażowanie się w spółkę o stabilnym modelu biznesowym i ugruntowanej pozycji rynkowej. Wysoka jakość ogólnopolskiej infrastruktury, rozpoznawalna marka oraz baza lojalnych klientów sprawiają, że z roku na rok jesteśmy w stanie generować solidne zyski i dzielić się nimi z akcjonariuszami - mówi Andrzej Rogowski, prezes spółki.

Reklama

Struktura oferty

Oferta Multimedia Polska obejmuje do 45.157.646 akcji sprzedawanych przez obecnych akcjonariuszy Spółki: M2 Investments Limited, Tri Media Holdings Limited, Dunaville Trading Limited oraz Collegium Anetta Kolasińska i Wspólnicy (akcjonariusze sprzedający). W przypadku przydziału wszystkich oferowanych akcji będą one stanowić 49,2 proc. kapitału.

Oferta publiczna skierowana jest do inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych w Polsce. Jednocześnie akcje sprzedawane są w ramach oferty prywatnej (private placement) zagranicznym inwestorom instytucjonalnym. Intencją spółki jest przydzielenie Inwestorom Indywidualnym około 10 proc. oferowanych akcji.

Zasady składania zapisów

Inwestorzy indywidualni mogą składać zapisy po cenie maksymalnej, która została ustalona na 21 zł.

Inwestor indywidualny może złożyć zapis na nie mniej niż 10 akcji oferowanych.

Zapisy inwestorów indywidualnych będą przyjmowane od 16 do 28 maja 2014 r. w Punktach Obsługi Klienta: CDM Pekao, DM Pekao, DM mBanku, DI Xelion, BM Alior Banku, DM BOŚ. Lista POK, w których można składać zapisy dostępna jest na stronie internetowej spółki.

Cena sprzedaży, liczba akcji sprzedawanych oraz przydział

28 maja 2014 r. zostanie ustalona cena sprzedaży akcji dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych.

Cena sprzedaży dla inwestorów instytucjonalnych może zostać ustalona na poziomie wyższym niż cena maksymalna. Cena sprzedaży dla inwestorów indywidualnych nie będzie wyższa od tego poziomu. Najpóźniej w dniu ustalenia ceny sprzedaży, tj. 28 maja 2014 r., akcjonariusze sprzedający podejmą decyzję o ostatecznej liczbie akcji oferowanych w ramach oferty.

Przydział akcji zostanie dokonany w dniu 3 czerwca 2014 r.

Ograniczenie w zbywaniu akcji

Zarówno akcjonariusze sprzedający, jak i spółka zobowiązali się nie dokonywać transakcji, które mogłyby skutkować emisją, ofertą dotyczącą sprzedaży lub emisji, sprzedażą lub rozporządzeniem akcjami w okresie 180 dni od debiutu akcji spółki na GPW.

Oferta publiczna - harmonogram*

Najważniejsze daty oferty publicznej akcji Multimedia Polska:

15 maja - publikacja prospektu i ceny maksymalnej

15 - 28 maja - budowa księgi popytu wśród inwestorów instytucjonalnych

16 - 28 maja (ostatniego dnia do godz. 18:00) - zapisy na akcje inwestorów indywidualnych

28 maja - ustalenie i publikacja ceny sprzedaży dla inwestorów indywidualnych i ceny sprzedaży dla inwestorów instytucjonalnych, ustalenie ostatecznej liczby akcji oferowanych w ramach oferty oraz ostatecznej liczby akcji oferowanych poszczególnym kategoriom inwestorów

29 maja - 2 czerwca - zapisy na akcje inwestorów instytucjonalnych

3 czerwca - przydział akcji oferowanych

11 czerwca - planowany pierwszy dzień notowań akcji na GPW

* Daty dotyczące harmonogramu oferty mogą ulec zmianie

Struktura akcjonariatu

Głównymi akcjonariuszami Multimedia Polska są M2 Investments Limited (ok. 51,9 proc. akcji) oraz Tri Media Holdings Limited (ok. 46,5 proc. akcji). M2 Investments Limited jest kontrolowana pośrednio przez Tomasza Ulatowskiego i Ygala Ozechova, współprzewodniczących Rady Nadzorczej spółki.

Tri Media Holdings Limited jest spółką pośrednio kontrolowaną przez Emerging Ventures (EVL) Limited.

Pozostali akcjonariusze posiadają łącznie ok. 1,6 proc.

Po zakończeniu oferty, zakładając objęcie przez inwestorów wszystkich oferowanych akcji, udział dotychczasowych akcjonariuszy w kapitale wyniesie ok. 50,8 proc.

Konsorcjum

UBS Investment Bank pełni funkcję wyłącznego globalnego koordynatora i współprowadzącego księgę popytu. UniCredit pełni rolę współprowadzącego księgę popytu oraz oferującego, a Raiffeisen Centrobank pełni funkcję współmenedżera oferty.

Informacja prasowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »