Valeo rozszerza współpracę z Comarch o rynek niemiecki

Niemiecki oddział Valeo, międzynarodowej grupy wyspecjalizowanej w projektowaniu podzespołów dla czołowych producentów samochodów, wybrał ofertę Comarch ICT. Firma Valeo korzystała już wcześniej z usług outsourcingowych innego dostawcy, jednak w celu podniesienia standardów obsługi, koncern zdecydował się na przeniesienie bieżącej obsługi infrastruktury IT i użytkowników do Comarch.

Niemiecki oddział Valeo, międzynarodowej grupy wyspecjalizowanej w projektowaniu podzespołów dla czołowych producentów samochodów, wybrał ofertę Comarch ICT. Firma Valeo korzystała już wcześniej z usług outsourcingowych innego dostawcy, jednak w celu podniesienia standardów obsługi, koncern zdecydował się na przeniesienie bieżącej obsługi infrastruktury IT i użytkowników do Comarch.

Projekt, obejmujący bieżącą obsługę infrastruktury IT i użytkowników, stanowi kontynuację wcześniejszej współpracy pomiędzy obiema firmami na innych rynkach europejskich.

Grupa Valeo współpracuje z Comarch od kilku lat. Pierwszy projekt na usługi outsourcingowe IT został zrealizowany w Polsce i na Słowacji, następny w Norwegii i Holandii. Dlatego kiedy planowaliśmy zmianę dostawcy usług, Comarch był jednym z najpoważniejszych kandydatów. Doskonałe referencje, wysoka jakość świadczonych usług, a ponadto ich elastyczność oraz doświadczony zespół inżynierów upewniły nas, że Comarch jest profesjonalnym partnerem - mówi Thomas Mathes, Regional IT Infrastructure manager Valeo GmbH.

Reklama

Do obsługi codziennych procesów biznesowych, realizowanych przez pracowników Valeo niezbędna jest rozbudowana infrastruktura sieciowa i serwerowa. Na podstawie umowy, w ramach stałej miesięcznej płatności, Valeo otrzymało usługę Service Desk, wsparcie stanowiskowe dla ponad 4 700 użytkowników w 19 lokalizacjach na terenie całych Niemiec, usługę zarządzania infrastrukturą serwerową, administrację sieciami LAN, SAN, WAN, zarządzanie kopiami zapasowymi i archiwizacją danych oraz monitoring dostępności i wydajności infrastruktury IT. Comarch administruje wszystkimi systemami krytycznymi przez 24 godziny dziennie, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

Usługi świadczone na rzecz Valeo to usługi najwyższej jakości. Nasza współpraca opiera się na zdefiniowanym katalogu usług i przypisanym do każdej z pozycji właściwym parametrze SLA. Ten model współpracy wymaga ciągłego monitorowania usług, raportowania i analizy osiąganych wyników. To niewątpliwie wyzwanie, ale my lubimy tego typu wyzwania - mówi Paweł Szymański, Business Solution Manager, Comarch.

Valeo

Valeo to międzynarodowa grupa wyspecjalizowana w projektowaniu i wytwarzaniu części oraz systemów samochodowych. Jako firma technologiczna, Valeo proponuje innowacyjne produkty i systemy, które przyczyniają się do zmniejszenia emisji CO2, poprawy wydajności pojazdu i rozwoju intuicyjnej jazdy. Dzięki znacznym nakładom na badania i rozwój (ok. 6% rocznych obrotów) grupa znajduje się w czołówce producentów samochodowych części zamiennych. Obecnie Valeo zatrudnia 82,8 tys. osób w 30 krajach i osiąga obrót w wysokości 14,5 mld euro. Stałymi partnerami Valeo są m.in. czołowi producenci samochodów m.in. we Francji (Renault, Peugeot, Citroen), Włoszech (Fiat, Lancia, Alfa Romeo) oraz Niemczech (BMW, VW, Audi, GM Opel, Daimler-Chrysler), którym firma dostarcza części na pierwszy montaż. Valeo proponuje swoim klientom również liczne innowacje, m.in. w zakresie interfejsów łączących kierowcę, pojazd i środowisko.

Comarch

Comarch to światowy producent i dostawca usług z branży IT. Firma posiada ponad 24-letnie doświadczenie w najważniejszych branżach (w telekomunikacji, finansach, bankowości i ubezpieczeniach, handlu i usługach, infrastrukturze IT, administracji publicznej, przemyśle, służbie zdrowia, a także w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw) dzięki projektom zrealizowanym dla największych polskich i światowych marek. Spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 1999 roku i zatrudnia ponad 5200 pracowników. Do tej pory firma zrealizowała ponad 3500 projektów na całym świecie. Usługi rozszerzenia zasobów są dostarczane przez dział Information & Communication Technology, który koncentruje się na zarządzaniu infrastrukturą IT, outsourcingu i integracji oraz Data Center.

Opr. KM

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »