Okazjum.pl przejęte przez Grupę Interia.pl

Spółka Okazjum sp. z o.o., prowadząca największy serwis z ofertami sieci handlowych, zmieniła właściciela. Grupa Interia.pl, która odkupiła serwis od jego założycieli oraz od funduszu należącego do SpeedUp Venture Capital Group, posiada już serwis Promoceny.pl (kupiony kilka dni temu) oraz Promocyjni.pl., po zakupie Okazjum.pl została zdecydowanym liderem segmentu gazetek handlowych online.

Okazujm.pl prezentuje gazetki reklamowe sieci handlowych, w serwisie znaleźć można także informacje o funkcjonowaniu centrów handlowych, bieżących promocjach konsumenckich oraz poradnik zakupowy.

- Ten zakup jest dla nas uwieńczeniem działań mających na celu stworzenie najlepszej i najszerszej oferty w tej kategorii e-commerce. Nasi użytkownicy uzyskują dostęp do największej bazy ofert promocyjnych, a nasi klienci i partnerzy biznesowi możliwość dotarcia ze swoimi komunikatami do największej, świetnie stargetowanej grupy konsumentów - mówi Artur Potocki, prezes Grupy Interia.pl.

Reklama

Serwis od pięciu lat rozwijany był przez Joannę i Dawida Piaskowskich, w 2011 roku zainwestował w niego SpeedUp Venture Capital Group. Teraz jest największą w Polsce internetową bazą gazetek i katalogów reklamowych sklepów z całego kraju.

- Cieszę się, że po kilku latach ciężkiej pracy udało się nam z sukcesem sprzedać naszą firmę. Wierzę, że Grupa Interia.pl jest w stanie w pełni wykorzystać potencjał serwisu i stworzyć jeszcze lepszą ofertę dla klientów Okazjum. Mam też nadzieję, że nasz przykład zachęci innych do zakładania i rozwijania swoich startupów - mówi Dawid Piaskowski, prezes i współzałożyciel Okazjum.pl.

- Historia współpracy Okazjum.pl z funduszem ma całkiem zabawny początek. Po pierwszym zapoznaniu się z projektem odrzuciliśmy go. Dopiero po ponownym zajrzeniu do folderu odrzucone pomyśleliśmy, że może jednak warto porozmawiać z jego twórcami - mówi Bartłomiej Gola, partner zarządzający SpeedUp Venture Capital Group. - Naszym zdaniem, kluczem do sukcesu Okazjum jest gotowość do zmian w założonym modelu (przy zachowaniu początkowej idei) oraz ogromna zdolność do nauki nowych rzeczy - dodaje Bartłomiej Gola.

Serwisy Grupy Interia.pl prezentujące gazetki promocyjne gromadzą 1,7 mln RU *. Inwestycje w serwisy skierowane do branży retail to kolejny krok Grupy Interia.pl w stronę dywersyfikacji przychodów. W ostatnim czasie przejęte zostały także Rankomat.pl i Grupa eBroker, które są liderami na rynku finansów i ubezpieczeń online.

Grupa Interia.pl to czołowy gracz na rynku internetowym w Polsce, wchodząca w skład Grupy Bauer Media. Flagowym produktem Grupy jest portal horyzontalny Interia.pl. Portfolio firmy uzupełniają serwisy tematyczne oraz agencja Semahead i, od niedawna, Rankomat.pl i Grupa eBroker. Grupa Interia.pl jest także jednym z największych podmiotów na polskim rynku reklamy online, w jej strukturach działają sieci reklamowe AdStyle, TechnoAd.

SpeedUp Venture Capital Group to wiodąca grupa funduszy inwestujących na wczesnych etapach rozwoju przedsiębiorstwa (seed, pre-revenue i early growth). W obszarze naszych zainteresowań znajdują się firmy i przedsiębiorcy z Europy Środkowej i Wschodniej, którzy dzięki opracowanym przez siebie rozwiązaniom chcą zdobyć globalny rynek.

* Megapanel sierpień 2015 r.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: INTERIA | venture | serwis
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »