PKN Orlen chce sprzedawać cukierki krówki pod własną marką

PKN Orlen chce sprzedawać na swych stacjach paliw cukierki krówki produkowane pod marką własną płockiego koncernu. Spółka ogłosiła wczoraj postępowanie na wybór producenta słodyczy. Oferty można składać do 29 listopad

PKN Orlen wyjaśnił w ogłoszeniu, iż zaprasza do udziału w postępowaniu zakupowym "w ramach projektu +Produkcja cukierków krówka pod marką własną PKN Orlen+ do sprzedaży detalicznej na stacjach Orlen".

Jak zapowiedział płocki koncern, spółka planuje podpisanie umowy producenckiej z podmiotem wybranym w postępowaniu. W ogłoszeniu wyjaśniono, iż chodzi o cukierki krówka 150 g, a szacowany roczny wolumen to 60 tys. sztuk.

Z początkiem listopada PKN Orlen wprowadził do sprzedaży na swych stacjach paliw pierwszy produkt pod marką własną. Jest woda źródlana O! gazowana i niegazowana. Według płockiego koncernu, inne nowe produkty własnej marki, w tym soki, napoje i słodycze, będą pojawiały się sukcesywnie.

Reklama

Członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży Zbigniew Leszczyński podkreślał ostatnio, że celem strategii spółki "jest nie tylko kontynuacja rozwoju sprzedaży pozapaliwowej, ale również repolonizacja dostawców, oferujących bardzo często wysokiej jakości produkty".

PKN Orlen informował niedawno, iż "koncepcja marki własnej O! powstała w związku z rozwojem nowego formatu sklepu O!Shop oraz w celu zaspokojenia zmieniających się potrzeb klienta". Spółka zwróciła uwagę, że woda źródlana O! jest jej pierwszą od 10 lat konsumencką marką własną wprowadzoną na rynek po napoju Verva.

Jeszcze we wrześniu PKN Orlen zapowiedział, że w ramach pilotażowego projektu "Spiżarnia Regionów" wprowadzi do sprzedaży na swych stacjach paliw kilkadziesiąt produktów wytwarzanych przez lokalnych producentów, w tym soki i napoje z polskich owoców oraz miody, ciastka i przekąski.

Według spółki, produkty wywodzące się z różnych regionów Polski dostępne będą na stacjach paliw w czterech województwach: małopolskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim i pomorskim.

Spółka zapowiadała wówczas, że projekt "Spiżarnia Regionów" będzie realizowany we współpracy z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Agencją Rynku Rolnego, a produkty, które wejdą do oferty, "mają korzenie regionalne, zostały w pełni wytworzone w Polsce, przez producentów reprezentujących rodzimy kapitał".

PKN Orlen informował wcześniej o prowadzonych postępowaniach w sprawie wyboru producenta produktów spożywczych, które chciałby wprowadzić do sprzedaży pod własną marką na swoich stacjach paliwowych. Chodzi m.in. o napoje energetyzujące o smaku mojito, a także sugar free oraz witaminowe oraz batony, w tym energetyczne, proteinowe oraz musli.

Spółka publikowała również zapytania ofertowe dotyczące produkcji napojów izotonicznych o smaku wieloowocowym, cytrynowym i pomarańczowym oraz chipsów o smaku ziemniaczanym, solonych i paprykowych.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: chciał | marki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »