Relacje z klientem na pierwszym miejscu w nowym modelu placówek Banku Millennium

Klienci Banku Millennium mogą od dzisiaj korzystać z usług placówki w nowoczesnej architektonicznej aranżacji, z nowymi funkcjonalnościami oraz automatyczną obsługą gotówkową. Pierwszy taki oddział w Polsce powstał w Centrum Handlowym Matarnia w Gdańsku, odwiedzanym rocznie przez 5 milionów osób.

Klienci Banku Millennium mogą od dzisiaj korzystać z usług placówki w nowoczesnej architektonicznej aranżacji, z nowymi funkcjonalnościami oraz automatyczną obsługą gotówkową. Pierwszy taki oddział w Polsce powstał w Centrum Handlowym Matarnia w Gdańsku, odwiedzanym rocznie przez 5 milionów osób.

Nowy standard jest efektem badania jakościowego przeprowadzonego wśród klientów Banku Millennium. Z licznych wywiadów wynika, że cenią oni Bank za jakość obsługi oraz umiejętność właściwego rozpoznania i analizy ich potrzeb przez konsultantów. Od swojego Banku oczekują m. in. zmiany aranżacji wnętrza na bardziej nowoczesne, zautomatyzowanej i szybszej obsługi gotówkowej poprzez wprowadzenie wpłatomatów. Proponowali również wydzielenie przestrzeni do rozmów, uatrakcyjnienie strefy klienta i wprowadzenie do tej przestrzeni materiałów informacyjnych.

Reklama

- Chcemy być tam gdzie nasi klienci, dlatego otwieramy nowoczesne placówki w centrach handlowych, często przez nich odwiedzanych. Rozwijamy funkcjonalność i jakość placówek obsługi bezpośredniej, ponieważ z prowadzonych rozmów i obserwacji jasno wynika, że chociaż nasi klienci coraz częściej korzystają z kanałów cyfrowych, to jednak w dalszym ciągu cenią sobie relacje międzyludzkie i oczekują bezpośredniego kontaktu z opiekunem klienta - powiedział Wojciech Rybak, Członek Zarządu Banku Millennium, odpowiedzialny za bankowość detaliczną, otwierając nową placówkę. - Nowy format placówek wyraża filozofię sprzedaży Banku, która rozmowę z klientem i dogłębną analizę jego potrzeb stawia na pierwszym miejscu. Przestrzeń jest więc zaaranżowana tak, aby wizyta w naszym oddziale sprzyjała pogłębianiu relacji z naszymi klientami - dodaje.

Nowy oddział w CH Matarnia zapewnia regularną sprzedaż produktów bankowych, usługi posprzedażowe oraz nowość - automatyczną obsługę gotówkową. Klientów i pracowników placówki otacza nowoczesna i komfortowa aranżacja wnętrza. Przestrzenne przeszklone pokoje do indywidualnych rozmów z klientami, które zapewniają komfort i dyskrecję. Nowoczesne, ale stonowane i jasne pomieszczenie zapewnia dodatkowe udogodnienia np. stanowiska z dostępem do Millenetu: tablety i duży ekran. Strefa klienta oczekującego jest wyposażona w wygodne kanapy, ekspres z kawą i automat z wodą. Placówka oferuje także stanowiska szybkiej obsługi klienta oraz kącik dla dzieci. Dostępne są urządzenia pozwalające na wpłatę i wypłatę gotówki, czyli bankomat i wpłatomat w jednym - czynne w godzinach działalności centrum handlowego.

Matarnia, to Park Handlowy ulokowany w sercu dynamicznie rozwijającej się części Trójmiasta. Jedna z największych przestrzeni handlowych w regionie, którą rocznie odwiedza średnio 5 milionów osób.

Do końca 2016 roku Bank Millennium planuje otworzyć podobne placówki w Łodzi (C.H. Manufaktura) i w Katowicach.

Opr. KM

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »