Ronson Development: sprzedaje zgodnie z planem

W II kwartale 2017 r. Ronson Development sprzedał 180 lokali, czyli o 15% więcej niż w analogicznym okresie 2016 r. W całym pierwszym półroczu br. sprzedaż sięgnęła 439 lokali, co oznacza wzrost o 21% rok do roku.

W II kwartale 2017 r. Ronson Development sprzedał 180 lokali, czyli o 15% więcej niż w analogicznym okresie 2016 r. W całym pierwszym półroczu br. sprzedaż sięgnęła 439 lokali, co oznacza wzrost o 21% rok do roku.

W II kwartale br. Spółka przekazała klientom klucze do 76 lokali wobec 171 przed rokiem. Mniejsza liczba przekazanych lokali wynika z harmonogramu realizowanych inwestycji - w pierwszym półroczu br. nie zakończyła się budowa żadnego z projektów. Narastająco, w pierwszych sześciu miesiącach tego roku Ronson Development przekazał klientom 375 lokali w porównaniu z 276 w I półroczu 2016 r. Wzrost ten wynika z rekordowej liczby 299 lokali przekazanych klientom w I kwartale 2017 r. w ramach inwestycji zakończonych jeszcze w ubiegłym roku.

Reklama

- W drugim kwartale sprzedaliśmy netto 180 lokali, co jest lepszym rezultatem niż w analogicznym okresie przed rokiem, choć już nie tak dobrym jak w I kwartale tego roku, kiedy znaleźliśmy nabywców na 259 lokali. Wynika to przede wszystkim z faktu, że drugi kwartał rozpoczynaliśmy z mocno wyprzedaną ofertą. W ostatnich tygodniach istotnie ją rozbudowaliśmy, wprowadzając do sprzedaży IV etap naszej bestsellerowej inwestycji City Link na Woli w Warszawie oraz uruchamiając przedsprzedaż projektu Miasto Marina we Wrocławiu, w topowej lokalizacji tuż nad samą Odrą. Łącznie w ramach tych projektów realizujemy 519 lokali - powiedział Tomasz Łapiński, prezes Ronson Development.

W całym pierwszym półroczu 2017 r. Ronson Development sprzedał 439 lokali, czyli o 21% więcej niż w pierwszych sześciu miesiącach 2016 r. Największą popularnością cieszyły się warszawskie inwestycje Spółki: City Link (łącznie 123 lokali sprzedanych w ramach czterech etapów), Espresso (74 lokale) oraz Miasto Moje (53 mieszkania), a także szczecińska Panoramika (58 lokali sprzedanych od początku roku) oraz wrocławska Vitalia (46 mieszkań). Ronson sprzedał też ostatnie mieszkania w poznańskiej Kamienicy Jeżyce. Na koniec czerwca br. w ofercie sprzedaży Spółki znajdowało się ponad 1000 lokali czyli o ponad 50% więcej niż na koniec I kwartału br. (671 lokali).

- Zgodnie z naszymi zapowiedziami i harmonogramem realizowanych inwestycji, w pierwszym półroczu nie sfinalizowaliśmy żadnej budowy, przez co w II kwartale przekazaliśmy klientom mniej lokali niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Narastająco od początku roku liczba lokali przekazanych klientom wyniosła 375, czyli o 36% więcej niż przed rokiem, co zawdzięczamy przede wszystkim rekordowej liczbie lokali przekazanych w I kwartale tego roku. Chodzi o lokale w inwestycjach, które zostały ukończone jeszcze w ubiegłym roku. W efekcie, pod względem rozpoznanych przychodów i wyników finansowych, po bardzo dobrym pierwszym kwartale należy spodziewać się słabszego drugiego kwartału - wyjaśnił Tomasz Łapiński.

- W drugim półroczu planujemy natomiast ukończenie pięciu projektów, w tym pierwszego etapu City Link, w którym sprzedaliśmy już blisko 300 lokali, co powinno nam umożliwić przekazanie klientom w całym 2017 roku blisko 1000 lokali wobec niespełna 800 w roku ubiegłym - dodał prezes Ronson Development.

 
Ronson Development - sprzedaż i przekazania lokali
Liczba lokali	2Q 2017	2Q 2016	Zmiana r/r	
Sprzedaż	         180	156	       +15%	
Przekazania	          76	171	       -56%	

***

Zapraszamy do śledzenia konta Spółki na Twitterze: twitter.com/Ronson_NV

Ronson Development

jest doświadczonym, dynamicznie rozwijającym się deweloperem prowadzącym inwestycje mieszkaniowe w największych polskich miastach, głównie w Warszawie, a także w Poznaniu, Wrocławiu i Szczecinie.

mzb

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »