SARE przejęło mailPro

SARE, technologiczna spółka oferująca zaawansowane systemy i narzędzia wspierające sprzedaż oraz automatyzację działań marketingowych, poinformowała o przejęciu mailPro, firmy z grupy Positive Technology, działającej na rynku e-mail marketingu. W opinii zarządu ta akwizycja pozwoli uzupełnić ofertę grupy i umocnić jej pozycję na rynku, zaś specjaliści pracujący w mailPro wzmocnią zespół SARE.

SARE, technologiczna spółka oferująca zaawansowane systemy i narzędzia wspierające sprzedaż oraz automatyzację działań marketingowych, poinformowała o przejęciu mailPro, firmy z grupy Positive Technology, działającej na rynku e-mail marketingu. W opinii zarządu ta akwizycja pozwoli uzupełnić ofertę grupy i umocnić jej pozycję na rynku, zaś specjaliści pracujący w mailPro wzmocnią zespół SARE.

mailPro działa na rynku od 2005 roku, rozwijając funkcjonalny system do mailingu i zarządzania kampaniami e-mail. Efektem jest intuicyjny program do mailingu dostępny dla każdego, upraszczający wysyłkę wiadomości e-mail, newsletterów i biuletynów, a także tworzenie i zarządzanie listami subskrybentów oraz śledzenie efektów kampanii mailingowych bez rezygnacji z użytecznych narzędzi marketingowych. Od czerwca 2016 roku spółka mailPro stała się częścią Grupy Kapitałowej SARE.

- To kolejny krok na drodze rozwoju Grupy SARE. Cieszymy się z zawartego porozumienia. mailPro to przede wszystkim prężny i kompetentny zespół działający w branży e-mail marketingu. Dzięki transakcji spodziewamy się osiągnąć efekty synergii i rozbudować ofertę kompleksowych usług wspierających sprzedaż w internecie - komentuje Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE SA. - Czeka nas teraz proces integracji systemów. Jestem przekonany, że wymiana doświadczeń i połączone kompetencje wzmocnią naszą pozycję rynkową.

Reklama

Opr. MD

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »