TelForceOne: Dywidenda na kontach akcjonariuszy

TelForceOne, lider branży innowacyjnych rozwiązań w zakresie elektroniki użytkowej, 7 października br. wypłacił dywidendę z zysku za rok 2014 r. Walne Zgromadzenie przeznaczyło na dywidendę 25,5 proc. jednostkowego zysku netto za rok ubiegły, tj. 819,6 tys. zł. W efekcie wyniosła ona 0,10 zł na jedną akcję. To drugi rok z rzędu kiedy TelForceOne wypłaciła dywidendę swoim akcjonariuszom.

TelForceOne, lider branży innowacyjnych rozwiązań w zakresie elektroniki użytkowej, 7 października br. wypłacił dywidendę z zysku za rok 2014 r. Walne Zgromadzenie przeznaczyło na dywidendę 25,5 proc. jednostkowego zysku netto za rok ubiegły, tj. 819,6 tys. zł. W efekcie wyniosła ona 0,10 zł na jedną akcję. To drugi rok z rzędu kiedy TelForceOne wypłaciła dywidendę swoim akcjonariuszom.

Zgodnie z wcześniejszą rekomendacją zarządu, obradujące 29 czerwca 2015 r. Walne Zgromadzenie TelForceOne, postanowiło przeznaczyć 819.6 tys. zł na dywidendę. Pozostała część zysku netto została przeznaczona na zwiększenie kapitałów zapasowych, co pozwoli na utrzymanie dynamicznego tempa wzrostu Grupy TelForceOne.

- Od akcjonariuszy wiem, że cenią sobie wypłatę dywidendy kolejny rok z rzędu. Z drugiej strony jesteśmy biznesem rozwojowym, i z tego powodu nasze zapotrzebowanie na kapitał systematycznie się zwiększa. W ostatnich kilku kwartałach koncentrowaliśmy się nad zwiększeniem sprzedaży na rynkach pozaeuropejskich i europejskich, co wiązało się z dodatkowymi kosztami m.in. w zakresie działań marketingowych, procesów B&R oraz wprowadzaniu nowych produktów - mówi Wiesław Żywicki, wiceprezes TelForceOne.

Reklama

W I półroczu br. Grupa TelForceOne rozszerzyła swoje portfolio o segment narzędzi i elektronarzędzia pod własną marką Haka Tools. Obecnie realizowane są już pierwsze dostawy nowych produktów, których sprzedaż zaplanowana jest począwszy od III kwartału 2015 r.

O Grupie Kapitałowej TelForceOne

Grupa TelForceOne jest największym w Polsce dystrybutorem akcesoriów mobilnych i elektroniki konsumenckiej, producentem i dystrybutorem smartfonów oraz telefonów komórkowych myPhone oraz tabletów myTAB.

W portfolio produktowym Grupy znajdują się także e-papierosy, materiały eksploatacyjne do drukarek oraz innowacyjne źródła światła LED - wszystkie produkowane i sprzedawane pod markami własnymi. Do Grupy należy także sieć specjalistycznej sprzedaży detalicznej Teletorium, działająca na zasadzie franczyzy.

W skład Grupy Kapitałowej TelForceOne wchodzi siedem spółek zależnych. Obecnie Grupa Kapitałowa oferuje w kraju oraz za granicą kilkanaście tysięcy różnych produktów. Koncepcje linii produktowych i główne produkty projektowane są w Polsce przez wysokiej klasy inżynierów. Większość produktów wytwarzanych jest natomiast na Dalekim Wschodzie, gdzie każdy etap produkcji nadzorowany jest przez polskich specjalistów i niezależne globalne instytucje certyfikujące.

Główny kanał dystrybucyjny Grupy stanowią wielkopowierzchniowe sieci handlowe, m.in. na Auchan, Biedronka, Kaufland, Lidl, Makro Cash&Carry, Real, Makro Cash&Carry, Saturn i Media Markt. Sprzedaż poza granicami Polski generuje około połowy przychodów Grupy.

Głównymi zamierzeniami TelForceOne w najbliższych kwartałach jest zachowanie ciągłego i stabilnego rozwoju, wzrost rentowności sprzedaży oraz dalsze umacnianie pozycji na rynku urządzeń mobilnych.

Od 2007 roku akcje TelForceOne notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Głównym akcjonariuszem TelForceOne jest Sebastian Sawicki, posiadający wraz z podmiotami powiązanymi ponad 50 proc. głosów na walnym zgromadzeniu.

Opr. KM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: walne zgromadzenie | akcjonariusze | dywidenda
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »