TIM zakłada wzrost udziału kanału internetowego

TIM zakłada, że w 2016 r. udział kanału internetowego ustabilizuje się na poziomie 70-80 proc. ogółu przychodów, a klienci składający zamówienia w sposób tradycyjny będą stale generować ok. 20-30 proc. obrotów - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

TIM zakłada, że w 2016 r. udział kanału internetowego ustabilizuje się na poziomie 70-80 proc. ogółu przychodów, a klienci składający zamówienia w sposób tradycyjny będą stale generować ok. 20-30 proc. obrotów - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

W całym 2015 r. kanał internetowy przyniósł TIM 67 proc. przychodów ze sprzedaży, tj. 358,7 mln zł, wobec 62 proc., czyli 307,5 mln zł, w roku poprzednim.

Pod koniec 2015 r. w stałej ofercie sklepu internetowego TIM znajdowało się ponad 62,3 tys. unikalnych produktów. Do końca 2016 r. liczba ta ma wzrosnąć o 28 proc. - do 80 tys.

W 2015 r. grupa TIM zanotowała blisko 576 mln zł przychodów, 6,9 mln zł zysku operacyjnego oraz ok. 5 mln zł zysku netto przypadającego akcjonariuszom jednostki dominującej. Rok wcześniej było to 529 mln zł przychodów, 25,5 mln zł straty operacyjnej i 21,6 mln zł straty netto.

Reklama
PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »