ABPOL (ABP): Wprowadzenie produktu Abpol Company Polska do placówek Poczty Polskiej - raport 7

Zarząd Abpol Company Polska S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”, „Abpol”) informuje o wprowadzeniu linii produktowej plastrów opatrunkowych QuickplastR, będących marką własną Spółki, do sprzedaży w urzędach Poczty Polskiej.


Docelowo produkty Abpol znajdą się w prawie 1000 placówkach pocztowych na terenie całego kraju. Sprzedaż plastrów QuickplastR do klientów Poczty Polskiej możliwa jest dzięki wprowadzonej przez nią na terenach swoich placówek tzw. strefy handlu, w ramach której klientom detalicznym proponowane są produkty okołopocztowe. Wprowadzenie produktu QuickplastR do sieci Poczty Polskiej będzie realizowane za pośrednictwem jednego z dystrybutorów produktów FMCG i OTC.

Reklama


W opinii Zarządu Spółki, biorąc pod uwagę dużą liczbę klientów indywidualnych, którzy każdego dnia odwiedzają urzędy pocztowe, obecność plastrów QuickplastR w placówkach Poczty Polskiej w sposób istotny wpłynie na wzrost przychodów osiąganych ze sprzedaży tej marki produktu.


Podstawa prawna:

§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu " Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"



Osoby reprezentujące spółkę:
Olgierd Wejner - Prokurent

GPW
Dowiedz się więcej na temat: Polskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »