10% rynku dla SFI mBanku

Supermarket Funduszy Inwestycyjnych mBanku od początku 2004 roku pozyskał ponad 10% nowych aktywów na rynku funduszy inwestycyjnych.

W roku 2004 rynek funduszy inwestycyjnych przeżywa kryzys związany ze znacznym spadkiem tempa napływu nowego kapitału. Od początku roku fundusze pozyskały netto jedynie 1,2 mld zł nowych aktywów, co w porównaniu z rokiem 2003 (10,5 mld) czy 2002 (12 mld) jest wynikiem bardzo słabym.

W tym trudnym dla rynku okresie ogromny wzrost udziału zanotował zdalny kanał sprzedaży - Internet. Od 1 stycznia do 30 sierpnia 2004 sam Supermarket Funduszy mBanku, zapewniający dostęp do ponad 50 funduszy należących do 9 TFI, pozyskał od Klientów 134,7 mln zł nowych aktywów, co daje mu ponad 10% udział w całym rynku.

Reklama

Brak prowizji i opłat oraz możliwość bardzo szybkiej zmiany struktury portfela jest istotnym atutem, który zyskuje na znaczeniu szczególnie teraz, kiedy Klientom relatywnie trudno jest osiągnąć dobrą stopę zwrotu z inwestycji bez ponoszenia dużego ryzyka. Cieszy nas rosnące zaufanie Klientów do internetowej platformy, która jest bezkompromisową alternatywą dla utrzymywanych z pieniędzy Klientów kosztownych sieci sprzedaży naziemnej - mówi Maciej Witkowski, szef rozwoju produktów inwestycyjnych mBanku.

Supermarket ma już 66 tys. Klientów, a zgromadzone aktywa sięgają 347 mln zł.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: supermarket | mBank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »