2,5 miliona u Providenta

2,5 miliona klientów, już skorzystało z usług Providenta , firma badzo dynamicznie się rozwija posiada już 13 000 przedstawicieli i biura w całej Polsce.

2,5 miliona klientów, już skorzystało z usług Providenta , firma badzo dynamicznie się rozwija posiada już 13 000 przedstawicieli i biura w całej Polsce.

Ruszyła nowa kampania reklamowa Providenta. Reklamy pokazują także jak szybko działa Provident dzięki swoim przedstawicielom, którzy świetnie rozumieją potrzeby klientów i są na każde ich wezwanie. Firma stawia na oryginalność przekazu i właśnie rozpoczyna nową intensywną kampanię reklamową, opartą na duospotach. Pierwszy etap potrwa do 31 października.

Przekaz reklamowy

Kampania jest skierowana zarówno do potencjalnych jak i stałych Klientów firmy. Spoty przedstawiają Providenta jako, wiarygodną i niezawodną instytucję finansową. Ukazują różne potrzeby materialne, na jakie Klienci firmy przeznaczają pieniądze. Od podstawowych wydatków domowych, po pomoc w realizacji marzeń własnych i rodziny.

Reklama

Kampania ma podwójny cel; z jednej strony wzmocnienie akcji sprzedażowej z drugiej budowanie wizerunku firmy. W reklamach przekazywane są także informacje podkreślające skalę biznesu - 2,5 miliona klientów, którzy skorzystali już z usług Providenta, 13 000 współpracujących przedstawicieli. Wyraźnie zaznaczony jest też fakt, że Provident działa przez ogólnopolską sieć placówek, z którymi współpracują przedstawiciele firmy.

Provident Polska S.A.

jest częścią grupy finansowej International Personal Finance. Spółka wywodzi się z brytyjskiego Providenta, firmy o ponad 125 letniej tradycji. International Personal Finance jest notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Obecnie obsługuje klientów w 6 krajach: w Polsce, w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech w Meksyku i w Rumunii.

W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą wchodzącą w skład International Personal Finance. Firma specjalizuje się w udzielaniu szybkich pożyczek z opcją obsługi w domu klienta i oferuje produkty finansowe: Provident, Mandarynka i Rapida. Usługi Providenta są dostępne w całej Polsce. Provident jest członkiem-założycielem Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych, Konfederacji Pracodawców Polskich, Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan, partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu, członkiem Centrum Wolontariatu oraz patronem Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej.

Grupa International Personal Finance, której największym zagranicznym oddziałem jest Provident Polska S.A., opublikowała wyniki finansowe za I półrocze 2007 r. Wartość pożyczek udzielonych na rynku polskim wyniosła 123,8 miliona funtów, co stanowi blisko połowę wartości wszystkich pożyczek w IPF-ie (252,6 miliona funtów). Liczba klientów obsługiwanych w Polsce to 857 tysięcy, a całkowita liczba klientów IPF - 1,9 miliona osób.

Wyniki finansowe Provident Polska:
Wartość udzielonych pożyczek - 123,8 mln funtów (wzrost o 4,8%)
Liczba klientów - 857 000
Liczba pracowników etatowych - 2 400
Liczba współpracujących przedstawicieli - 13 000 

Grupa IPF powstała poprzez wydzielenie biznesu międzynarodowego (spółek działających poza granicami Wielkiej Brytanii) od Provident Financial plc. Akcje IPF zostały wprowadzone na rynek podstawowy i udostępnione do sprzedaży na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych 16 lipca 2007 roku. Wyniki grupy za I półrocze 2007 r. stanowią część skonsolidowanych wyników okresowych Provident Financial plc. Firma oferuje usługi finansowe w sześciu krajach: na Węgrzech, Słowacji, w Czechach, Rumunii, Meksyku i oczywiście Polsce.

"Podział firmy przebiegł pomyślnie i zakończył się 16 lipca 2007 roku. IPF ma bardzo silne podstawy biznesowe, charakteryzujące się zbilansowanym budżetem oraz gwarantowanymi środkami na realizację naszych średnioterminowych planów rozwoju. Pierwsze półrocze zakończyło się wyraźnym wzrostem zysków, co pozwala prognozować równie dobre wyniki w perspektywie długookresowej. W drugiej połowie roku spodziewamy się dalszej poprawy wyników." - powiedział Christopher Rodrigues, dyrektor zarządzający IPF.

"Stworzenie grupy IPF okazało się bardzo dobrym rozwiązaniem, zarówno dla polskiego Providenta, jak i pozostałych krajów grupy. Provident Polska, jako największy oddział w grupie IPF podejmuje wyzwania związane z pozycją lidera. Rozwijamy nasze nowe marki: Rapidę i Mandarynkę oraz pracujemy nad kolejnymi produktami i rozwiązaniami finansowym. Nasi pracownicy mają natomiast większe możliwości zdobycia międzynarodowego doświadczenia - obecnie rekrutujemy pracowników na stanowiska kierownicze w Rumunii. Zainteresowanych nie brakuje" - powiedział Eddie Lawrenson, prezes zarządu Provident Polska.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: provident | firma | kampania | International | firmy | 000
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »