Adsearch.pl

AdSearch.pl to system reklamowy INTERIA.PL, wprowadzony na rynek w 2006 roku. Jako pierwszy w Polsce oferował klientom reklamę intekstową w postaci boksów tekstowych.

AdSearch.pl - działający obecnie w oparciu o technologię nsContext - umożliwia reklamodawcom emisję reklam intekstowych, powiązanych tematycznie z treścią artykułów. Do systemu włączone zostały najważniejsze serwisy INTERIA.PL, gwarantujące wysoką jakość - tak treści, jak i generowanego ruchu.

Reklamodawcy dysponują również możliwością umieszczania lub blokowania emisji swoich reklam na konkretnych serwisach www lub ich sekcjach. Ważnym udogodnieniem jest możliwość zarządzania środkami zgromadzonymi na koncie, poprzez elastyczne przypisywanie budżetu reklamowego do kampanii. Ponadto, system umożliwia łatwy i szybki import kampanii Pay per Click bezpośrednio z Google Adwords.

Reklama

W ofercie AdSearch dostępne są dwie formy reklam intekstowych: AdText - czyli reklamy tekstowe oraz AdLogo - reklama tekstowo-graficzna. Obie formy rozliczane są w modelu CPC.

Klienci mogą prowadzić kampanię samodzielnie, korzystając ze wsparcia opiekunów podczas tworzenia, jak i optymalizacji kampanii lub zakupić kampanię w pełni obsługiwaną przez specjalistów INTERIA.PL.

Dowiedz się więcej

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »