Alma Market zainteresowana sektorem turystycznym

Spółka Alma Market prowadząca sieć ponad 40 delikatesów oraz firma Eurotours International zainwestowały w nowy portal turystyczny "Alma Travel" - poinformował portal dlahandlu.pl

Oferta portalu obejmuje zarówno dalekie podróże, jak i krótkie wyjazdy.

Klientów mają przyciągać również oferty wyjazdów związane z wybranymi motywami przewodnimi, np. podróże winiarskie.

Portal to najnowszy projekt spółki. W lipcu Alma zarejestrowała w Urzędzie Patentowym znak towarowy "Alma Travel".

Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl

Dowiedz się więcej na temat: Alma Market SA | turystyka | mater
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »