Amerykański operator obiecuje bonusy za możliwość podglądania

Klienci amerykańskiego operatora telefonicznego Verizon, którym nie przeszkadza śledzenie ich lokalizacji i analizowanie ich wyszukań w internecie w celach marketingowych, mogą liczyć na specjalne bonusy.

Gigant rozpoczął właśnie program lojalnościowy "Sprytne nagrody". Przystępujący do niego muszą zgodzić się na podglądanie ich aktywności internetowej pod kątem marketingowym.

Dodatkowe punkty zostaną przyznane za ujawnienie co, gdzie i za ile kupują klienci Verizon. Punkty można potem wymienić na zniżki na zakupy, podróże i wizyty w restauracjach.

Choć pomysł może wydawać się kontrowersyjny, Verizon po prostu stawia sprawę jasno. Możliwości wykorzystywania osobistych danych w celach reklamowych zastrzegają w umowach wszyscy amerykańscy operatorzy.

Reklama

Źródło: CNN Newsource/x-news

Dowiedz się więcej na temat: operator
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »