B2B Commerce już 10 grudnia 2014 r.

Już 57% firm B2B działających offline decyduje się na online a ich wyniki sprzedaży są dwukrotnie wyższe niż B2C.

W ubiegłym roku sprzedaż B2B sięgnęła $560 miliardów, podczas gdy B2C to "jedynie" 270 miliardów dol. i to są liczby, które warto wziąć pod uwagę rozwijając swój biznes. B2B Commerce staje się krytycznym systemem każdej firmy produkcyjnej i dystrybucyjnej. Na bazie doświadczeń praktyków, stworzyliśmy konferencję odpowiadającą na realne potrzeby i problemy firm zaczynających działalność ecommerce. Konferencja B2B Commerce 2014 odbędzie się już 10 grudnia w Warszawie.

- Projektowanie B2B wymaga bardzo dobrego zrozumienia biznesu inwestora oraz konkretnej branży - mówi Andrzej Bogatko z Divante. - Dlatego należy zwrócić uwagę na to, że potrzeby współpracujących kontrahentów są specyficzne i podyktowane rożnymi czynnikami. W związku z tym, kluczowe jest odkrycie ich oczekiwań i wymagań w stosunku do platformy B2B. Warto też pamiętać o tym, że platforma B2B to nie sklep z którego korzystamy w wolnej chwili dla przyjemności zakupów, ale oprogramowanie wspierające proces sprzedaży, którego kontrahenci używają w codziennej pracy.

Reklama

Firmy działające na płaszczyźnie B2B są pod ogromną presją by zapewnić swoim klientom szerokie możliwości w ecommerce tak, by mogły one rywalizować z najlepszymi w swojej klasie przedsiębiorstwami na rynku. Kupujący wymagają i oczekują bowiem łatwych w użyciu platform spersonalizowanych i dopasowanych do ich potrzeb, bez względu na to, jaki jest przedmiot zakupu. Nie spełniając tych wymagań firma ryzykuje utratę klienta na rzecz konkurenta. Dlatego też wymiana doświadczenia między partnerami biznesowymi nabiera sensu pod względem ekonomicznym, bo niesie atrakcyjne możliwości ROI i znaczny potencjał zwiększenia przychodów wraz z przyszłymi oszczędnościami.

- Marketing Automation w segmencie B2B jest realizowane w oparciu o długofalowe cykle edukacyjne do poszczególnych grup decydentów i z bezpośrednim spięciem z systemami CRM klienta i działami sprzedaży - mówi Grzegorz Błażewicz z Benhauera - To odróżnia automatyzację w segmencie ecommerce, które bliższe są dynamicznemu remarketingowi prowadzonemu we wszystkich kanałach marketingowych, zwykle bez udziału działu handlowego.

- B2B Commerce 2014 to pierwsza nasza konferencja, gdzie pokazujemy węższe trendy rynku e-Commerce - mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl SA. - Dotychczas na Ecommerce Trends skupialiśmy się na szerokim rynku, teraz chcemy coraz głębiej przeanalizować tematy istotne dla elektronicznego handlu. Podczas jednodniowej konferencji przybliżymy temat B2B Commerce oraz różnice jakie widać pomiędzy elektronicznym handlem B2B oraz B2C - dodaje Dariusz Sokołowski.

Program: http://www.b2bcommerce.pl/program

Bilety: http://www.b2bcommerce.pl/rejestracja-na-konferencje

NoNoobs.pl S.A. (www.nonoobs.pl). To grupa doświadczonych organizatorów e-biznesowych imprez. W 2008 r. przygotowaliśmy jedną z pierwszych konferencji na temat polskiego rynku e-commerce. Konferencje NoNoobs w prawie każdym aspekcie związane są z tematyką internetu, mobile czy gier. Przede wszystkim, wiemy jednak, jak przygotować programy wydarzeń z najlepszymi merytorycznie treściami oraz wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Jesteśmy dumni z tego, że poziom imprezorganizowanych przez NoNoobs stoi na najwyższym poziomie. Do naszych najbardziej znanych produktów należą - Game Industry Trends, Revenue Trends, Generation Mobile, Social Enterprise, Ecommerce Trends czy adUniverse.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Dowiedz się więcej na temat: 10 grudnia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »