Co jemy z sieci?

Przynoszenie jedzenia do pracy w plastikowych pudełkach i kubkach to przeszłość. Teraz Polacy najchętniej zamawiają posiłki do firm i domów, coraz częściej przez internet, pisze "Dziennik Polski".

Na wynos najczęściej zamawiamy potrawy kuchni azjatyckiej, włoskiej i polskiej. Według raportu Gemius i E-Commerce Polska 2013 r., coraz częściej w sieci zamawiamy już gotowe dania. Restauracje oraz portale pośredniczące przy zamawianiu posiłków odnotowują duży wzrost zainteresowania.

- W Polsce około 12-16 proc. wszystkich zamówień dokonywanych jest za pośrednictwem aplikacji mobilnych. Uważam, że w ciągu najbliższych trzech lat będzie to ponad 60 proc. podkreśla Piotr Łagowski, dyrektor zarządzający w Foodpanda Polska.

Z badań wynika, że za pośrednictwem sieci najchętniej kupujemy potrawy kuchni azjatyckiej (27 proc. zamówień w serwisie Foodpanda.pl). Kuchnia włoska, a więc głównie pizza, jest na drugim miejscu (26 proc. zamówień). Polscy klienci lubią także rodzimą kuchnię - stanowi 22 proc. zamówień. Coraz popularniejsze są też burgery.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

PAP
Dowiedz się więcej na temat: jedzenie' | jedzenie | jeść | Dziennik Polski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »