Cyfrowy Polsat jest zainteresowany akwizycjami, w tym kanałami TV6 i TV4

- Cyfrowy Polsat jest zainteresowany akwizycjami, w tym kanałami należącymi do spółki Polskie Media - poinformował na konferencji prasowej Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu.

- Jesteśmy zainteresowani akwizycjami. Nie wykluczam również zainteresowania kanałami należącymi do spółki Polskie Media - powiedział prezes. - Ich przejęcie miałoby wysoki sens biznesowy - dodał.

- - - - - -

- Cyfrowy Polsat ocenia, że potencjał wzrostu rynku płatnej telewizji do pełnego nasycenia to jeszcze ok. 0,5 mln gospodarstw domowych - powiedział dziennikarzom Libicki.

- Sądzę, że liczba gospodarstw domowych, o które można jeszcze walczyć to ok. 0,5 mln. Generalnie jest tak, że niezależnie od nasycenia, 10-15 proc. klientów jest dostępnych dla platform cyfrowych do pozyskania - powiedział Libicki.

Reklama

Liczba abonentów Cyfrowego Polsatu na koniec 2012 roku wzrosła o 0,4 proc. do około 3.566,1 tysięcy z około 3.551,7 tysięcy abonentów na koniec 2011 roku.

KOMENTARZ INTERIA.PL

Wczoraj informacja o tym, że KRRiT składa doniesienie na Cyfrowy Polsat do prokuratury w sprawie pobierania opłat w ramach PPV za mecze piłkarskiej reprezentacji Polski, dzisiaj mająca wszystko przykryć konferencja prezesa Libickiego i prezentacja osiągnięć w biznesowym programie TVN. Sprytne, lecz szkód wyrządzonych przez PPV z kiepskich wydarzeń futbolowych nic nie wyrówna. Jeśli coś jest nielegalne, trzeba za to odpowiedzieć.

Krzysztof Mrówka, INTERIA.PL

Sprawdź: PROGRAM PIT 2012

PAP
Dowiedz się więcej na temat: prezes | spółki | Polskie | polskie media | Polsat | zainteresowania | Cyfrowy Polsat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »