Działają konta internetowe, karty i bankomaty w ING Banku Śląskim

Klienci ING Banku Śląskiego mogą już korzystać z kont przez internet, bankomatów i kart debetowych. Trwająca kilka godzin awaria została usunięta po godz. 16 - poinformował we wtorek PAP rzecznik ING Banku Śląskiego Piotr Utrata.

Klienci ING Banku Śląskiego mogą już korzystać z kont przez internet, bankomatów i kart debetowych. Trwająca kilka godzin awaria została usunięta po godz. 16 - poinformował we wtorek PAP rzecznik ING Banku Śląskiego Piotr Utrata.

We wtorek od południa około 1,9 mln klientów ING Banku Śląskiego nie mogło korzystać z kont przez internet z powodu awarii. Nie działały też bankomaty i nie można było korzystać z wszystkich kart debetowych banku - ok. 2,2 mln. Jak informował Utrata, powodem awarii było zawieszenie się głównego systemu informatycznego.

- Awaria została usunięta. Karty działają, bankomaty także. Można już korzystać z konta przez internet, choć strona jest przeciążona i chodzi wolniej, bo dużo osób próbuje się obecnie zalogować na konto - zaznaczył.

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: bank | kont | 'Wtorek' | ing | konto internetowe | bańki | internet | awaria | W.E.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »