Forum: Naciągnięci w hipermarkecie

Klienci stosują różnorakie triki, żeby zapłacić jak najmniej w super- i hipermarketach. Najbardziej popularne jest przeklejanie kodów na towarach, dopakowywanie produktów do już zważonej porcji czy nawet uskutecznianie konsumpcji pomiędzy półkami. Ale oszukiwanie w drugą stronę - klienta przez sklep - jest o wiele łatwiejsze, a skala tego zjawiska jest jeszcze trudniejsza do oszacowania.

Klienci sklepów wielkopowierzchniowych wśród wad odwiedzanych molochów najczęściej wymieniają: zbyt wiele pokus czyhających na ich portfele i tłok, a co za tym idzie konieczność poświęcenia dużej ilości czasu na zakupy. Zaraz za tymi uwagami pojawia się zarzut cięższego kalibru - wielu osobom zdarza się zapłacić przy kasie inną cenę niż widniejąca na towarze, czy którą widzieliśmy na półce sklepowej - i zazwyczaj są to ceny wyższe od podanych.

Nie zawsze mamy czas, żeby wczytywać się w oznaczenia produktów, porównywać kody, nie zawsze jest sposobność skorzystania z czytnika kodów i sprawdzenia rzeczywistej ceny towaru.

Reklama

Nie zawsze też kontrolujemy przy kasie nabijane kolejno ceny i przeglądamy pozycje na paragonie, bo tłok, bo i tak już tyle czasu zmarnował, bo już chce się to mieć za sobą... A lektura rachunku może być na prawdę interesująca - zwielokrotniona liczba tych samych produktów, wywindowane ceny, nieprzystające do zakupionego towaru itp.

A ty, jakim jesteś klientem? Czy zdarzyło ci się "przyłapać" sklep na oszustwie cenowym? Czy masz w zwyczaju sprawdzanie rachunków, czy po prostu płacisz, ile kasa wybije, a rachunek od razu wyrzucasz do śmieci?

Podziel się z nami swoimi doświadczeniami. Przyłącz się do dyskusji.

INTERIA.PL/inf. własna
Dowiedz się więcej na temat: sklep | forum
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »