"Gazeta Wyborcza": Mały biznes nie czeka na Euro

Kto zarobi na organizacji Euro 2012? Wielkie światowe koncerny. Badanie przeprowadzone wśród małych i średnich firm pokazuje, że przedsiębiorcy nie wiążą z przyszłoroczną imprezą niemal żadnych oczekiwań - informuje "Gazeta Wyborcza"

Kto zarobi na organizacji Euro 2012? Wielkie światowe koncerny. Badanie przeprowadzone wśród małych i średnich firm pokazuje, że przedsiębiorcy nie wiążą z przyszłoroczną imprezą niemal żadnych oczekiwań - informuje "Gazeta Wyborcza"

Badanie przeprowadzone przez firmę 4P Research Mix na grupie ponad 750 polskich małych i średnich firm, wskazuje na obojętność drobnych przedsiębiorców wobec Euro 2012.

Jak przekonuje dr Paweł Wójcik, wiceprezes 4PRM, sytuacja taka może po części wynikać z braku wiedzy na temat możliwości prowadzenia biznesu podczas tej imprezy.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: 'Gazeta Wyborcza' | 'Wyborcza' | Gazeta Wyborcza | Male | Euro 2012
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »