Internetowe kulinaria coraz mocniejsze - wyzwanie rzucone telewizji?

Portal Wirtualnemedia.pl opublikował ranking polskich internetowych serwisów kulinarnych. Dynamicznie rozwijający się segment angażuje już miliony użytkowników.

Gotowanie w sieci cieszy się coraz większą popularnością.

Z zestawienia opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że już 15 polskich serwisów kulinarnych cieszy się oglądalnością powyżej miliona użytkowników miesięcznie.

Na podium najlepszych stron kulinarnych w Polsce znajdują się dwie witryny należące do Grupy Interia.pl. Niekwestionowanym liderem jest Smaker.pl, a na miejscu trzecim plasuje się Durszlak.pl.

Reklama

Smaker.pl to pierwszy polski serwis kulinarny, z którego w ciągu miesiąca skorzystało ponad 3 miliony użytkowników (badanie Gemius/PBI za luty br.). W ciągu dwóch lat podwoiła się liczba korzystających ze Smakera pasjonatów gotowania.

Lider witryn w kategorii internetowych serwisów z przepisami może się również pochwalić ponad 19 mln odsłon wykonanymi przez użytkowników w jeden miesiąc.

Internetowe serwisy kulinarne i ich mobilne mutacje stają się realną konkurencją dla telewizyjnych programów o gotowaniu. Dla przykładu: średnia oglądalność najpopularniejszego z nich - "Kuchennych rewolucji" - nie przekracza w tym sezonie 2,6 mln widzów.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »