Jak (nie) wkurzać klienta

Co piąty konsument zmienił w zeszłym roku przynajmniej jednego dostawcę usług. Aż 85 proc. z nich nie uciekłoby do konkurencji, gdyby dotychczasowy usługodawca w porę zareagował na ich żale - donosi "Gazeta Wyborcza".

Jak wynika z badań firmy doradczej Accenture w 32 krajach świata, klienci najczęściej zmieniali operatorów telefonii komórkowej (26 proc.) i dostawców internetu (23 proc.).

Konsumentów najbardziej frustrują niedotrzymane obietnice - aż 2/3 zarzuca lojalność, gdy jakość usług jest niższa od obiecywanej, a 78 proc. deklaruje, że przy pierwszej okazji zmieni firmę, jeśli złamie ona złożone obietnice.

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: 'Gazeta Wyborcza' | Gazeta Wyborcza | klient | klienci
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »