Janda i Górniak ciągną w górę wyniki Sorai

Wzrost sprzedaży rzędu 400 proc. przyniosły szwedzkiemu koncernowi Cederroth, właścicielowi firmy Soraya i marki Dermika, reklamowane przez Krystynę Jandę i Edytę Górniak kosmetyki - informuje "Puls Biznesu".Nic dziwnego, że firma planuje kolejne akcje reklamowe ze znanymi artystami.

W zeszłym roku Soraya miała ok. 128 mln przychodów, a wg prognoz w tym roku mają one wzrosnąć do 154 mln zł.

Cederroth planuje zakup kolejnych spółek, zarówno z branży kosmetycznej jak i farmaceutycznej, wytwarzających leki sprzedawane bez recepty. Na celowniku są podmioty z Polski, Czech, Węgier, Turcji i Ukrainy, z przychodami do 200 mln zł. Koncern rozważa także wejście na giełdę w Sztokholmie.

Więcej w "Pulsie Biznesu".

PAP
Dowiedz się więcej na temat: puls | Puls Biznesu | wyniki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »