Kampania wydarzeniowa na przykładzie premiery kinowej

1.Cel kampanii: poinformowanie o premierze kinowej i zachęcenie do obejrzenia trailera filmu

2. Charakterystyka filmu: "Czas na romans" - komedia romantyczna opowiadająca o perypetiach 40-letniej rozwódki, która za namową przyjaciółek postanawia odreagować przykre przeżycia rzucając się w wir romansu.

3. Zasięg kampanii: kampania ogólnopolska

4. Dobór mediów: serwisy z segmentu: kobieta, informacje, lifestyle, kultura, rozrywka

5. Strona docelowa: oficjalna strona filmu

6. Formy reklamowe: boksy tekstowe

Reklama

7. Proponowana strategia: w ramach kampanii zostanie utworzona lista słów kluczowych związana z gatunkiem filmowym, jak i tematyką filmu. Teksty reklamowe będą informować o dacie premiery kinowej i zachęcać do obejrzenia trailera

Lista słów kluczowych: miłość, romans, rozwód, uczucie, komedia, premiera, kino, film, relaks, zabawna, humor, śmiech, wzruszenie, romantyczna, zakochanie, zakochiwać, zakochać, kobieta, historia, opowieść, randka, seans, wieczór, rozrywka, spirytystyczny, przyjaciółka.

Teksty reklamowe:

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kampania
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »