Katowicki Holding Węglowy uczy przedsiębiorczości

Niewątpliwie jednym z ważniejszych efektów I edycji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Polsce jest powstała na tle tego wydarzenia inicjatywa systemowego wsparcia edukacji ekonomicznej i przedsiębiorczości młodzieży województwa śląskiego przez Katowicki Holding Węglowy.

Ta mająca kluczowe znaczenie w polskim przemyśle wydobywczym firma podjęła prezentowany w ramach przygotowań do ŚTPwP projekt agencji public relations CCS z Krakowa, obejmujący wydawanie przeznaczonego dla młodzieży czasopisma "Biznes Szkoła", promującego postawy przedsiębiorcze i uzupełniającego szkolną wiedzę o bliskie życiu i codziennej rzeczywistości przykłady. Kolorowy, atrakcyjnie redagowany i ilustrowany magazyn będzie zawierać także informacje o możliwościach dalszego kształcenia, porady pomocne w zdobywaniu pracy i uruchamianiu własnego biznesu, z konkretnymi danymi dotyczącymi Śląska i regionów z nim sąsiadujących.

Jeszcze w tym roku pierwszy numer Biznes Szkoły trafi do wszystkich szkół ponadpodstawowych województwa śląskiego, a te, które wpiszą się do utworzonej w tym celu bazy, będą bezpłatnie otrzymywać kolejne numery. Prezes Katowickiego Holdingu Węglowego, Stanisław Gajos, jest przekonany, że do jego inicjatywy dołączą inne śląskie firmy i instytucje, dzięki czemu projekt wkrótce nabierze jeszcze większego rozmachu.

Maciej Szymański

INTERIA.PL/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: województwa | Katowicki Holding Węglowy SA | Holding
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »