KE wprowadza e-mail alarmowy

Komisja Europejska wprowadziła alarmowy adres mailowy dla pasażerów linii lotniczych. Można na niego wysyłać pytania dotyczące problemów z podróżami lotniczymi - poinformowało w piątek przedstawicielstwo KE w Polsce.

Pisząc na adres: passengersrights@ec.europa.eu pasażerowie mogą uzyskać praktyczne informacje, jak reagować i do czego mają prawo w takich przypadkach jak: strajki, odwołane lub przedłużające się opóźnienia lotów, czy rezerwowanie biletów dla większej liczby osób niż jest miejsc w samolocie.

Powodem, dla którego Komisja zaoferowała tego typu usługę, jest fakt, że wielu pasażerów w całej Europie doświadcza niedogodności związanych z podróżowaniem samolotami - podano w komunikacie.

Cytowany w informacji wiceprzewodniczący KE odpowiedzialny za transport Antonio Tajani powiedział, że "przepisy wspólnotowe w zakresie praw pasażerów muszą być rygorystycznie przestrzegane". Dodał, że "Komisja Europejska dostarczy wszystkim pasażerom korzystającym z tego adresu mailowego szczegółowych informacji niezbędnych do egzekwowania ich praw".

Reklama

Na wskazany adres można przesyłać pytania we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej, w tym w języku polskim.

INTERIA.PL/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »