Lidl wydaje na promocję w telewizji prawie 22 mln zł miesięcznie. Sieć kończy współpracę z Okrasą i Brodnickim?

Według danych firmy Nielsen za ostatni tydzień (27 lipca - 2 sierpnia) Lidl przeznaczył na reklamę telewizyjną 7 349 342. W miesiąc (6 lipca - 2 sierpnia) wydatki sieci wyniosły łącznie 21 828 842 zł. Od kilku lat główną rolę w reklamach sieci grają Karol Okrasa i Pascal Brodnicki.

Na okładce najnowszej gazetki reklamowej sieci umieszczono zdjęcie kucharzy z podpisem "dziękujemy za wspólne 3 lata i zapraszamy na pożegnalny obiad" sugerujące, że sieć kończy współpracę z Brodnickim i Okrasą.

Przypomnijmy, na początku lipca (6-12) sieć przeznaczyła na reklamę telewizyjną 4 718 130 zł, tydzień później - 4 738 750 zł, a dwa tygodnie później - 5 022 620 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV. (...)

Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl

Reklama

_ _ _ _ _ _ _

Koniec kampanii "Pascal kontra Okrasa"

Po trzech latach intensywnych działań, prowadzonych w ramach innowacyjnego formatu łączącego edukację z rozrywką, Lidl Polska kończy kampanię "Pascal kontra Okrasa". Projekt, który zmienił kulinarne oblicze Polski i wprowadził nową jakość na nasze stoły, pozostanie jedną z najbardziej efektywnych i skutecznych kampanii marketingowych na rynku.

Głównym celem kampanii z udziałem znanych kucharzy Pascala Brodnickiego oraz Karola Okrasy było budowanie wizerunku marki Lidl poprzez edukację i inspirowanie Polaków do smacznego gotowania i poszukiwania nowych smaków na co dzień. W ramach kilkuletniego projektu, dwaj bohaterowie nieustannie rywalizowali poszukując najlepszych kulinarnych rozwiązań. Jednocześnie angażowali Polaków do tego, by razem z nimi odkrywali wyjątkowe smaki w kuchni, a także dzielili się swoimi upodobaniami.

W ten sposób powstała kuchnialidla.pl - unikatowy portal na którym oprócz zbioru pomysłów i przepisów kulinarnych, znajdują się porady, tricki i filmy instruktażowe.

"Zakończenie kampanii to jej naturalny etap - jak każda inna formuła, również ta kampania musiała dobiec końca. Serdecznie dziękujemy Pascalowi Brodnickiemu i Karolowi Okrasie za 3 lata pełne wyzwań i fascynujących pojedynków kulinarnych. To była niezwykła przygoda i wielka satysfakcja współpracować z nimi przy tak udanym projekcie" - mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Kampania "Pascal kontra Okrasa" składała się z kilku odsłon i zyskała grono setek tysięcy wiernych fanów. Do jej realizacji Lidl wykorzystał wiele różnorodnych narzędzi i kanałów komunikacji. Wśród nich m.in. spoty telewizyjne z udziałem kucharzy, niestandardowe akcje promocyjne, jak książka z przepisami kucharzy dla klientów sieci czy liczne warsztaty kulinarne dla mediów i blogosfery, a także akcje specjalne dla konsumentów.

- W naszej ocenie działania prowadzone w ramach kampanii w pełni zrealizowały zakładane cele. Wspólnie z Pascalem i Karolem udało nam się zachęcić Polaków do eksperymentów w kuchni oraz poszerzania wiedzy nt. gotowania. Wraz z bohaterami naszej kampanii wprowadziliśmy nową jakość potraw na stoły naszych konsumentów, a gotowanie stało się wręcz narodowym hobby Polaków - dodaje Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Kampania "Pascal kontra Okrasa" została wyróżniona najbardziej prestiżową nagrodą - Złote Effie 2013 za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Ponadto otrzymała również nagrodę magazynu Brief - projekt komunikacji marketingowej 2013. Dzięki prowadzonym działaniom marka Lidl dotarła i zaangażowała w szczytowym punkcie ponad 900 tys. miłośników gotowania (RU - Megapanel PBI/ Gemius za marzec 2015 roku), rozdała swoim klientom 1,2 mln książek

z przepisami Pascala i Okrasy, przygotowała ponad 120 spotów telewizyjnych z udziałem kucharzy,

a na kuchnialidla.pl w sumie zebrała ponad 1000 przepisów kulinarnych, w tym po 90 przepisów autorstwa każdego z mistrzów.

- Jestem dumny, że mogłem być częścią tak spektakularnego przedsięwzięcia. Kulinarne pojedynki

z Karolem były dla mnie dużym, ale niezwykle przyjemnym wyzwaniem, które dało mi wiele satysfakcji zawodowej. Rywalizacja była bardzo wyrównana i wymagała od nas dużego zaangażowania i pomysłowości, ale co najważniejsze - przebiegała w atmosferze przyjacielskiego dopingu i motywacji - komentuje jeden z bohaterów kampanii, Pascal Brodnicki.

- Ostatnie trzy lata były dla mnie niezwykle cennym i satysfakcjonującym doświadczeniem. Dziękuję firmie Lidl za to, że zaprosiła mnie do tego projektu, a także Pascalowi, który był dla mnie godnym przeciwnikiem w bitwach kulinarnych. Rywalizacja między nami przebiegała we wspaniałej, a przede wszystkim w przyjacielskiej atmosferze. Przy każdym przepisie dawaliśmy z siebie wszystko i udowadnialiśmy przed całą Polską, a także przed sobą nawzajem, co potrafimy i na co nas stać - podsumowuje znany kucharz Karol Okrasa.

Mimo zakończenia samej kampanii "Pascal kontra Okrasa", strona kuchnialidla.pl bogata w liczne przepisy i pomysły kulinarne, będzie w pełni aktywna, a przepisy stale dostępne dla konsumentów.

Dowiedz się więcej na temat: sieci | Lidl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »