Lubisz to? Kup Teraz! Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie - konferencja Forum IAB 2014

* Przegląd najświeższych trendów w sprzedaży online z najbardziej zaawansowanych technologicznie rynków świata; * Wystąpienia menedżerów najwyższego szczebla wiodących krajowych i światowych marek, m.in.: Daniel Sieberg, szef marketigu Google; * Wyłącznie premierowe prezentacje - ponad 70 prelegentów, 4 sale wykładowe; * Gość specjalny - Tomasz Zimoch; * Bardzo atrakcyjny networking - ponad 1000 akredytacji na wydarzenie; * Dogodna lokalizacja w centrum Warszawy - Multikino Złote Tarasy; * Uznanie wśród branży interaktywnej i marketerów.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza na VIII edycję największej w Polsce konferencji poświęconej marketingowi w Internecie - Forum IAB 2014 "Lubisz to? Kup teraz! Efektywna sprzedaż w świecie cyfrowym", która odbędzie się 4-5 czerwca 2014 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie www.ForumIAB.pl

Po siedmiu edycjach Forum IAB, największej konferencji w świecie marketingu online IAB Polska zdecydował się zmierzyć z największym wyzwaniem większości firm - ze sprzedażą. Podczas 2 dni konferencji 4 i 5 czerwca w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach, najlepsi specjaliści z kraju i ze świata zdradzą największe tajemnice swojego sukcesu. Uczestnik konferencji pozna najnowsze pomysły na strategie sprzedaży, dowie się jak efektywnie skorzystać z kanału online, usłyszy o nowych modelach i narzędziach sprzedażowych. Uczestnicy spojrzą na znane do tej pory procesy sprzedażowe z nowej perspektywy. O stronę merytoryczną konferencji zadbała grupa ekspertów wchodzących w skład rady programowej.

Reklama

Na Forum IAB 2014 wystąpi ponad 70 prelegentów, m.in.:

" Daniel Sieberg, szef marketingu i rzecznik prasowy firmy Google;

" Tomasz Zimoch, jeden z najlepszych komentatorów sportowych;

" Tomasz Czechowicz, założyciel i partner zarządzający w MCI Management SA

" Luke Townsin, Brand Strategy EMEA, Twitter;

" Alexandra Salomon, senior director, International, IAB US;

" Craig Greenfield, Executive Vice President, Global Managing Director Performics;

" Scott Neumann, dyrektor marketingu IBM na region CEE;

" Michał Brański, członek zarządu Grupy Wirtualna Polska, współzałożyciel o2;

" Anna Sakowicz, chief digital officer, członek zarządu grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest;

" Jacek Dzięcielak, CEO Media Impact Polska oraz członek zarządu Grupy Onet.pl;

" Krzysztof Sobieszek, chief strategy officer, ZenithOptimedia Group;

" Paweł Sala, dyrektor zarządzający Freshmail;

" Krzysztof Winnik, business development director, OS3;

" Adrian Kielich, mobile marketing coordinator, Havas Media

Konferencję otworzy Minister administracji i cyfryzacji Rafał Trzaskowski.

Sprawdź prelegentów Forum IAB 2014

Jako jeden z głównych punktów konferencji zaplanowano panel dyskusyjny "Sprzedaż w internecie oczami największych. Dziś, jutro.. pojutrze". W panelu wezmą udział:

" Paweł Wujec, dyrektor zarządzający segment internet, Agora

" Robert Bednarski, prezes Grupy Onet.pl SA.

" Artur Potocki, prezes INTERIA.PL

" Jacek Świderski, prezes Grupy Wirtualna Polska.

" Artur Waliszewski, country director Google Poland

Chcąc osiągnąć oczekiwane rezultaty sprzedażowe trzeba być o krok przed konkurencją. Forum IAB 2014 jest jedyną tego typu okazją do poszerzenia wiedzy i zdobycia bezcennego doświadczenia. Goście wydarzenia dowiedzą się:

" Jak wykorzystywać technologie w sprzedaży?

" Jak zamienić subskrybenta w klienta?

" Jak zmienić kampanię wizerunkową na sprzedażową?

" Czy aplikacje mobilne sprzedają?

" Jak marki powinny komunikować się w eCommerce?

" Jak wykorzystać content marketing, automatyzacja oraz e-mail marketing?

" Kim jest e-konsument?

" Czym jest big data?

" Jak optymalizować sprzedaż

" Jak precyzyjnie targetować kampanię?

Sprawdź program Forum IAB 2014

Forum IAB cieszy się ogromną popularnością. Co roku IAB Polska gości ponad 1000 osób z kraju i zagranicy. Wielu z nich odwiedza to wydarzenie co roku. Warto podkreślić, że od 96 do 99 proc. gości Forum IAB w poprzednich edycjach było zadowolonych z organizacji konferencji (ankiety ewaluacyjne IAB Polska "Forum IAB 2013" oraz "Forum IAB 2012").

Zarejestruj się już teraz lub zapytaj o szczegóły

Jeśli uznałeś/ uznałaś, że Twoja obecność na Forum IAB 2014 to dobrze wykorzystany czas i pieniądze - zarejestruj się. W tym momencie tylko wypełnienie formularza znajdującego się na stronie www.ForumIAB.pl dzieli Cię od uczestnictwa w największym wydarzeniu w Polsce poświęconemu marketingowi w internecie (poznania niezwykłych ludzi, nabycia kontaktów biznesowych, inspiracji). Jeśli natomiast chciałbyś uzyskać jeszcze więcej informacji przed wypełnieniem formularza skontaktuj się z IAB Polska, organizatorem Forum IAB. Zadzwoń lub napisz.

Anna Maj, key account manager, tel.: 22 434 21 35; kom.: +48 600 253 807; e-mail: a.maj@iab.org.pl

Natalia Panchenko, specjalista ds. sprzedaży; tel.: 22 434 21 35; kom.: + 48 784 047 485; e-mail: n.panchenko@iab.org.pl

Dla wygody uczestników została przygotowana aplikacja mobilna. Android, iOS.

Bilet na Forum IAB 2014 to nie tylko przepustka do unikatowej wiedzy. Każdy uczestnik otrzyma kartę OpenCard, uprawniającą do zniżek w kilkuset restauracjach w Warszawie i innych miastach.

Sponsorzy i patroni

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska składa najszczersze podziękowania dla firm i instytucji, które wspierają organizację Forum IAB 2014. Dzięki nim organizator zaprosił biznesowe znakomitości z całego świata, stawiając Forum na czele najważniejszych konferencji w branży.

Sponsorzy główni: Performics, Onet, Lead Aff, Lucini&Lucini, WP, IBM, Leadbullet

Patronat honorowy: GIODO, IAB Europe, Ministerstwo Gospodarki, UKE, Marketing 4 Business, PIIT, web.gov.pl, Związek Przedsiębiorców i Pracodawców (ZPP).

Patronat medialny: Clear Channel Poland, Forbes, Media & Marketing Polska, Newsweek, Marketing Online Polska, Marketing w praktyce, Radio PIN.

Patronat branżowy: Bankier.pl, ban.pl, dziennik.pl, Dziennik Internautów, forsal.pl, Gazeta.pl, gazetaprawna.pl, GG Network, Golbach Audience, gratka.pl, IDMNet, INTERIA.PL, ipla, Marketing przy kawie, naszemiasto.pl, NowyMarketing, ofeminin.pl, Onet, OpenFM, SocialPress, wyboracza.biz, WirtualneMedia.pl, WP.pl.

Współpraca: Conventica, GoldenSubmarine, mobext, pwc, Socialyse,

O Forum IAB

Seth Godin, Mike Walsh, Gary Vaynerchuk to światowe sławy internetowej komunikacji marketingowej, które gościły na poprzednich edycjach. Formuła imprezy sprawia również, że na scenie pojawiają się goście niecodzienni, Bruce Dickinson - wokalista legendarnego zespołu Iron Maiden, przedsiębiorca, pilot, Kalev H. Leetaru naukowiec z Uniwersytetu Illinois pracujący nad przewidywaniem zjawisk społecznych na podstawie analizy wiadomości zamieszczanych w Internecie, Itay Talgam, izraelski dyrygent, który demonstrując unikalne style sześciu największych dyrygentów XX wieku pokazał znaczenie przywództwa w organizacji oraz wielu innych, niemniej inspirujących, mówców ze Stanów Zjednoczonych, Europy i Azji.

Cel jaki przyświeca temu wydarzeniu jest prosty, dać polskiej branży marketingowej wydarzenie na światowym poziomie w dostępnej dla szerokiego grona uczestników cenie. Myślą przewodnią tegorocznej konferencji była "Skuteczne strategie komunikacji na czas kryzysu". Forum IAB 2014 odbędzie się w dniach 4-5 czerwca 2014 r. w salach Multikina w Złotych Tarasach w centrum Warszawy.

Szukaj więcej informacji pod adresem: www.ForumIAB.pl

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Dowiedz się więcej na temat: Złote Tarasy | konferencja | świata | IAB | sprzedaż | forum
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »