Media: Polsat liderem, TVN na drugim miejscu

W dniach 6-12 czerwca br. największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Wyniósł on 17,45 proc., co daje 61,6 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 17,19 proc., czyli wpływami rzędu 60,7 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 43,9 mln zł, czyli ponad 12-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły 31,4 mln zł, co daje niemal 9-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 12,2 mln zł. Oznacza to, że miała ona ponad 3 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 352,97 mln zł.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: miejscem | reklama | telewizja | Polsat | TVN SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »