Multimedia Polska ma 400 tys. abonentów

Multimedia Polska ma obecnie 400 tys. abonentów korzystających z szerokopasmowego internetu - poinformowała spółka w komunikacie prasowym. Abonenci Multimediów najczęściej wybierają prędkości 2 Mb/s i 6 Mb/s. Oba produkty stanowią ponad 60 proc. sprzedaży.

Multimedia Polska ma obecnie 400 tys. abonentów korzystających z szerokopasmowego internetu - poinformowała spółka w komunikacie prasowym. Abonenci Multimediów najczęściej wybierają prędkości 2 Mb/s i 6 Mb/s. Oba produkty stanowią ponad 60 proc. sprzedaży.

"Zamierzamy nadal intensywnie rozwijać segment szerokopasmowego dostępu do internetu. Ponad 90 proc. bazy naszych abonentów w sieciach kablowych ma możliwość korzystania z pakietów zawierających usługę internetową o wysokiej przepustowości. Dziś pakiety do 20 Mb/s zadowalają większość użytkowników, lecz pilnie przyglądamy się bardzo dużej dynamice tego rynku" - powiedział cytowany w komunikacie Andrzej Rogowski, prezes spółki.

Obecnie spółka ma ponad 100 tys. klientów korzystających z Triple Play (potrójna usługa: telewizja, internet, telefon). W pakiecie Double Play (dwie wybrane usługi), z którego korzysta 242,5 tys. abonentów dominuje właśnie internet, który wchodzi w skład około 211,7 tys. takich pakietów.

Reklama

Narastająco po trzech kwartałach 2011 roku przychody grupy Multimedia Polska wzrosły o 9,0 proc. r/r do 459,5 mln zł, skorygowany zysk EBITDA wzrósł o 8,0 proc. do 240 mln zł, a zysk netto nie zmienił się r/r i wyniósł 56,4 mln zł. Miesięczny ARPU wyniósł w III kw. 2011 roku 69 zł, czyli wzrósł r/r o 3 proc.

Liczba sprzedanych usług (RGU) wzrosła na koniec września 2011 r. o 12,3 proc. r/r do blisko 1,477 mln, z czego 818 tys. to usługi telewizji (w tym 183 tys. telewizji cyfrowej DTV i IPTV), 272,4 tys. to usługi głosowe, a 387 tys. usługi internetowe.

W sierpniu 2011 roku większościowi akcjonariusze Multimedia Polska, posiadający łącznie 90,57 proc. akcji tej firmy, zawarli porozumienie dotyczące przeprowadzenia przymusowego wykupu akcji i zdecydowali o wycofaniu spółki z giełdy. Z dniem 8 listopada 2011 roku akcje Multimedia Polska zostały wykluczone z obrotu giełdowego.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Multimedia Polska | Polskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »