Nie smakuje? Zwrócą kasę!

Jeśli klientowi nie smakuje nasza żywność to zwracamy mu pieniądze, nie zadając przy tym żadnych pytań - takie zasady wprowadziła od poniedziałku norweska spółdzielcza sieć handlowa Coop.

Ta druga co do wielkości w Norwegii firma handlująca artykułami spożywczymi poinformowała, że nowe działania wymusza na niej konkurencja na rynku i chęć pozyskania większej liczby klientów.

"Wierzymy klientom, że jeśli mówią, iż nie są z jakiś produktów zadowoleni, nie stawiamy pytań i zwracamy pieniądze" - powiedział rzecznik firmy czołowemu norweskiemu tabolidowi "VG".

Nie smakuje nam czekoladowy batonik, bo zawiera za dużo orzechów - zwracamy go do sklepu i odzyskujemy pieniądze - tłumaczy rzecznik. Dodaje jednak, że zwracanie napoczętych butelek alkoholu już nie będzie takie łatwe.

Reklama

Firma zamierza też zwracać pieniądze za niespełniające oczekiwań konsumenta proszki do prania, czy jedzenie dla psów.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: firma | 'Kasa' | KAS | sieć handlowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »