Oglądalność TVN spadła r/r do 13,28 proc.

Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w styczniu 2012 roku do 13,28 proc. z 13,59 proc. rok wcześniej - podały Wirtualnemedia.pl, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w styczniu 2012 roku do 13,28 proc. z 13,59 proc. rok wcześniej - podały Wirtualnemedia.pl, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w styczniu 2012 r. wzrósł do 14,40 proc. z 12,82 proc., udział TVP1 spadł do 16,85 proc. z 20,33 proc., a TVP2 spadł do 13,69 proc. z 14,65 proc.

W styczniu 2012 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 13,72 proc. z 14,69 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej wzrósł do 16,39 proc. z 14,71 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 12,91 proc. z 16,50 proc., a udział TVP2 spadł do 11,97 proc. z 13,41 proc.

Reklama

W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w styczniu 2012 roku był TVN z udziałem 15,41 proc., ale udział ten spadł z 16,54 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział wzrósł do 14,90 proc. z 13,27 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 10,45 proc. wobec 14,25 proc., a na czwartym TVP2 z udziałem 10,24 proc. wobec 11,63 proc.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: proca | telewizja | TVN SA | Cyfrowy Polsat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »