Pakiet serwisowy HP Care Pack

Gwarancja na komputer lub serwer to standard. Ale dopiero w połączeniu z pakietem serwisowym HP Care Pack zapewni Ci naprawdę spokojny i twardy sen.

Gwarancja na komputer lub serwer to standard. Ale dopiero w połączeniu z pakietem serwisowym HP Care Pack zapewni Ci naprawdę spokojny i twardy sen.

Czym jest gwarancja? Mówiąc najprościej, to odpowiedzialność producenta, która ma zabezpieczyć kupującego przed wadami, jakie - ewentualnie - może posiadać zakupiony sprzęt lub usługa. Kupując nowe urządzenie, otrzymujesz gwarancję, np.: na rok. Przez ten czas - o ile urządzenie użytkowane jest zgodnie z przeznaczeniem - nie musisz martwić się ewentualnymi awariami. Gwarant ma obowiązek - jeśli zaistnieje taka konieczność - wymienić wadliwe części i przywrócić sprawność urządzenia.

Gwarancja to za mało?

Bardzo często taki poziom wsparcia w zupełności wystarcza. Jednak w przypadku sprzętu komputerowego - niekoniecznie. Powodów jest kilka: najważniejszy z nich, to fakt, że biznes powierza technologiom IT coraz większą odpowiedzialność. Często całe funkcjonowanie firmy oparte jest na infrastrukturze IT. Wszystkie informacje - finansowe, korespondencja z kooperantami, klientami - przechowywane są w wersjach elektronicznych. Tak jest prościej, wygodniej, taniej a także bezpieczniej - o ile firma zabezpieczy się przed ewentualnymi awariami i utratą danych.

Reklama

Jeśli o to chodzi - gwarancja może nie być wystarczająca. Urządzenia takie jak serwery muszą pracować cały czas. Przerwa w pracy komputera odpowiedzialnego za obsługę ruchu w sklepie internetowym da się przeliczyć na pieniądze. Niestety stracone. Podobnie przerwa w pracy biura, w którym zatrudnionych jest kilka osób.

Dlatego w przypadku niektórych urządzeń IT warto, oprócz standardowej gwarancji, wykupić pakiet serwisowy. Zapewni on nie tylko odpowiedni czas reakcji lub naprawy w razie wystąpienia awarii, ale również rozwiązanie problemu w konkretnym środowisku informatycznym.

Pakiet serwisowy - wsparcie, dodatkowe usługi i... spokojny sen.

Tak jest w przypadku usług HP Care Pack. Kupując np.: serwer możesz, obok gwarancji, którą otrzymujesz standardowo, wykupić pakiet serwisowy HP Care Pack. Dzięki niemu nie będziesz musiał martwić się np.: instalacją urządzenia. Przedstawiciel producenta zadba o to, by nowy sprzęt zaczął poprawnie funkcjonować w Twojej firmowej sieci.

Jeśli chodzi o usuwanie ewentualnych awarii - wykupując usługę serwisową decydujesz na ile krytyczne dla działania środowiska IT i Twojej firmy jest to konkretne urządzenie. W zależności od tego możesz dobrać odpowiedni czas reakcji. Oczywiście w tym przypadku obowiązuje zasada: im krótszy czas - tym wyższy koszt. Najczęściej jednak opłaty za najkrótsze czasy reakcji są wielokrotnie niższe niż ewentualne straty, jakie mógłby przynieść niepożądany przestój w pracy urządzenia.

W ramach HP Care Pack możesz liczyć także na usługi dodatkowe, związane z utrzymaniem środowiska IT, indywidualnie konfigurowane dla każdego klienta. Należą do nich m.in. badanie wydajności, zapewnienie odpowiedniej dostępności i zarządzanie zmianami.

Pakiety serwisowe rozwiązują wiele problemów związanych ze stopniem skomplikowania środowiska IT. W wielu firmach, szczególnie tych szybko rozwijających się, infrastruktura IT podlega również dynamicznym zmianom. Cel takich zmian jest zawsze ten sam: szybko i sprawnie zaspokajać potrzeby biznesu. Decyzje muszą być podejmowane błyskawicznie - w takich warunkach często brakuje czasu na pogłębioną analizę potrzeb. W efekcie budowane latami środowisko IT bywa bardzo skomplikowane. Zamiast tracić czas i pieniądze na dostosowanie nowego urządzenia do pracy w takim środowisku, lepiej scedować ten obowiązek na firmę, która dostarcza sprzęt.

Pakiety serwisowe mają jeszcze jedną zaletę. Mogą być dodatkiem do gwarancji dla nowego sprzętu, ale mogą też działać o wiele dłużej - nawet do pięciu lat od momentu zakupu urządzenia. Przez ten cały czas nie musisz martwić się funkcjonowaniem sprzętu. Ewentualne naprawy mają być wykonywane w deklarowanym terminie, a ich koszt nie obciąża Twojej firmy. Dla urządzeń po gwarancji również dostępne są pakiety serwisowe - pogwarancyjne roczne i dwuletnie.

To kolejna zaleta usług HP Care Pack - nie musisz martwić się, że w najmniej odpowiednim momencie, budżet Twojej firmy zostanie obciążony np.: kosztami naprawy notebooka, czy serwera. O ile sprzęt IT w Twojej firmie jest użytkowany zgodnie z przeznaczeniem - wydatki na jego obsługę i serwis mogą być w pełni przewidywalne.

Sprawdź, jakie usługi do Twojego urządzenia oferuje HP.

HP Care Pack Look Up Tool

Więcej informacji o usługach: www.hp.pl/carepack

Dowiedz się więcej na temat: Care
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »