​Pandemia: Wstrzymanie produkcji lodówek w Samsungu we Wronkach w związku z koronawirusem

Zarząd spółki Samsung Electronics Poland Manufacturing we Wronkach (Wielkopolskie) zdecydował o czasowym, niespełna dwudniowym wstrzymaniu produkcji lodówek. Ma to związek z potwierdzeniem zarażenia koronawirusem u jednego z pracowników.

Spółka poinformowała w przekazanym lokalnym mediom komunikacie, że wstrzymanie produkcji lodówek dotyczy drugiej zmiany w poniedziałek oraz obu zmian we wtorek. W tym czasie w zakładzie odbędzie się dodatkowa dezynfekcja powierzchni produkcyjnej i socjalnej.

Jak podano, zakażony pracownik czuje się dobrze, przebywa w domu, a jego najbliżsi współpracownicy zostali objęci obowiązkową kwarantanną.

Spółka poinformowała, że w ostatnich miesiącach wdrożyła szereg procedur, które mają na celu ograniczenie ryzyka zakażenia koronawirusem w tym m in. obowiązkowy pomiar temperatury wszystkich pracowników i innych osób przebywających na terenie fabryki oraz kierowców z wykorzystaniem kamer termowizyjnych i termometrów bezdotykowych.

Reklama

Jak podano, w kwietniu został wprowadzony obowiązek noszenia masek ochronnych podczas pracy w celu ograniczenia transmisji wirusa przez osoby potencjalnie zakażone. W zakładzie zostały udostępnione środki do dezynfekcji, regularnie jest przeprowadzana dezynfekcja pomieszczeń, przeorganizowano również stanowiska pracy, utrzymując bezpieczną odległość między pracownikami, a na stanowiskach, gdzie jest to nadmiernie utrudnione, zastosowano osłony z pleksi.

Informację o zakażonym pracowniku podał i stanowisko firmy opublikował lokalny serwis mojewronki.pl. Pod komunikatem jest podpisany dyrektor HR w SEPM Olgierd Bałtaki. 

PAP
Dowiedz się więcej na temat: koronawirus | Samsung
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »