Polsat miał 73,3 mln zł wpływów z reklam, TVN 55,4 mln złotych
W tyg. zakończonym 19.10 Polsat miał 73,3 mln zł wpływów z reklam, TVN 55,4 mln zł
w dniach od 13 do 19 października największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 14,59 proc., co oznacza 73,3 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 11,03 proc., czyli wpływami rzędu 55,4 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 39,4 mln zł, czyli 7,84 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 38,3 mln zł, co daje 7,62 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się Disney Channel, którego przychody reklamowe wyniosły 12,2 mln zł. Oznacza to, że miał 2,42 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 502,74 mln zł wobec 504,82 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.
W poniższej tabeli prezentujemy tygodniowe udziały w oglądalności dziesięciu najpopularniejszych stacji telewizyjnych w dniach 13.10-19.10.
Stacja | bieżący tydzień (proc.) | poprzedni tydzień (proc.) |
TVP1 | 11,18 | 10,61 |
TVN | 12,94 | 13,06 |
TVP2 | 9,20 | 9,21 |
Polsat | 13,96 | 13,72 |
TVP INFO | 2,38 | 2,43 |
TVN7 | 3,23 | 3,48 |
TVN24 | 2,60 | 2,69 |
TV PULS | 3,07 | 2,96 |
TV4 | 2,63 | 2,75 |
Polsat2 | 1,57 | 1,55 |
Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+. (