Polska silna w e-handlu

Jesteśmy piątym co do wielkości rynkiem sprzedaży elektronicznej w Unii Europejskiej - informuje "Rzeczpospolita".

Jesteśmy piątym co do wielkości rynkiem sprzedaży elektronicznej w Unii Europejskiej - informuje "Rzeczpospolita".

Nasze wydatki na zakupy w sieci są już większe od Włochów lub np. Hiszpanów. W 2010 r. wyniosły razem 3,3 mld euro.

Dzieląc tę kwotę otrzymujemy 424 euro na statystyczną rodzinę. Pierwsze miejsce zajmują w tej kategorii Brytyjczycy z wynikiem 1,4 tys. euro. Duże zakupy robią również obywatele z północy Europy, m.in. z powodu krótkiego dnia. Ale już wspomniani wyżej Włosi wydają rocznie tylko 286 euro, a Hiszpanie tylko 210 euro.

Podane kwoty dotyczą tylko zakupu towarów, zaś nie obejmują usług np. turystycznych.

Nasz wynik jest dobry, jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że odsetek korzystających w Polsce z internetu znacznie odbiega od tego w rozwiniętych krajach europejskich - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Reklama
PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »