Romuald Lipko, muzyk i producent alkoholi, o produkcji wódki "Jolka, Jolka pamiętasz"

Romuald Lipko, muzyk, członek Budki Suflera, jednego z najpopularniejszych polskich zespołów muzycznych, a teraz także producent alkoholi mówi serwisowi portalspozywczy.pl o rozpoczęciu produkcji wódek pod marką "Jolka, Jolka pamiętasz".

Romuald Lipko, muzyk, członek Budki Suflera, jednego z najpopularniejszych polskich zespołów muzycznych, a teraz także producent alkoholi mówi serwisowi portalspozywczy.pl o rozpoczęciu produkcji wódek pod marką "Jolka, Jolka pamiętasz".

Wódka "Jolka, Jolka pamiętasz" została wprowadzona na rynek na początku tego roku i jest dostępna m.in. w sieci Makro, skąd trafia do drobnych sklepikarzy oraz branży gastronomicznej. Kupić ją można także w sieci Alkohole Świata i niektórych sklepach Społem. Trwają rozmowy z innymi sieciami. Trunek dostępny jest też na lotnisku Chopina w Warszawie oraz eksportowany do USA.

Produkcja odbywa się w fabryce Polanin w Środzie Wielkopolskiej, specjalizującej się w sprzedaży alkoholi za oceanem. W produkcji są też już wersje smakowe wódek "Jolka, Jolka pamiętasz" - wiśniowa, grejpfrutowa, cytrynowa, orzechowa oraz melonowa.

Reklama

Romuald Lipko, który założył w tym celu spółkę Muzyczne Alkohole i zainwestował w ten biznes około miliona złotych mówi, że wódki marki "Jolka, Jolka pamiętasz" są bardzo wysokiej jakości, a pomysł ich powstania opiera się m.in. na sentymencie do muzyki i do wspomnień związanych z wielkim przebojem Budki Suflera i jednym z największych polskich przebojów wszech czasów - "Jolka, Jolka pamiętasz".

[...]

Barbara Woźniak

Więcej informacji na portalspozywczy.pl

Dowiedz się więcej na temat: wódka | produkcja | producent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »