Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w marcu 2014 r. spadła o 18,2 proc. rok do roku

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w marcu 2014 roku 190 071 sztuk i było o 18,2 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w marcu 2014 r. było niższe o 3,6 proc. w stosunku do lutego 2014 r.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w marcu 58 703 egzemplarze, co oznacza spadek o 10,5 proc. rdr oraz wzrost o 0,4 proc. mdm.

W marcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 342 614 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 3,5 proc. oraz wzrost o 1 proc. mdm.

Reklama

W marcu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 5 proc. do 153 172 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca spadło o 0,2 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w marcu wyniosło 59 289 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 32 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 1,7 proc.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą dane nt. rozpowszechniania płatnego dzienników w marcu 2014 r.

mar-14 mar-13 lut-14 zmiana rdr zmiana mdm
Dziennik Gazeta Prawna 58703 65568 58449 -10,5% 0,4%
Fakt Gazeta Codzienna 342614 355222 339103 -3,5% 1,0%
Gazeta Wyborcza 190071 232267 197147 -18,2% -3,6%
Rzeczpospolita 59289 87146 60344 -32,0% -1,7%
Super Express 153172 161217 153417 -5,0% -0,2%
PAP
Dowiedz się więcej na temat: Razem | wyborczej | Gazeta Wyborcza | czytelnictwo | Prasa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »