Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w marcu spadła o 8,2 proc. rdr

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w marcu 2011 roku 311 550 sztuk i było o 8,2 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w marcu było niższe o 0,6 proc. w stosunku do lutego 2011 roku.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w marcu 100 051 egzemplarzy, co oznacza spadek o 3,1 proc. r/r oraz o 0,1 proc. m/m.

W marcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 403 166 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 9,1 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 2,6 proc.

Reklama

W marcu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" wzrosło o 2,0 proc., do 176 031 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 2,1 proc.

Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w marcu wyniosło 134 709 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 4,9 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 1,8 proc.

Sprawdź bieżące notowania Agory na stronach BIZNES INTERIA.PL

PAP
Dowiedz się więcej na temat: gazety | 'Gazeta Wyborcza' | RDR | proca | Gazeta Wyborcza | wyborczej | płatne | sprzedaż | Razem
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »