"Tele Tydzień" nadal liderem

"Tele Tydzień", "Życie na Gorąco" i "Chwila dla Ciebie" - tak przedstawia się czołówka najpoczytniejszych tygodników w Polsce, według badań PBC.

W porównaniu z ubiegłymi badaniami PBC, "Tele Tydzień" umocnił swoją pozycje lidera o 0,07 proc. Czytelnictwo "Życia na Gorąco" spadło o 0,4 proc., a "Chwili dla Ciebie" zwiększyło się 0,1 proc.

W okresie od sierpnia 2011 r. do stycznia 2012 r. czytanie "Tele Tygodnia" deklarowało 31,76 proc. Na drugim miejscu w rankingu czytelnictwa uplasowało się "Życie na Gorąco" z wynikiem 17,98 proc. respondentów, a na trzecim "Chwila dla Ciebie" - 14,51 proc.

Czytanie Angory deklarowało 11,73 proc. Polaków, "Newsweeka" - 8,91 proc., "Auto Świata" - 6,86 proc., "Wprost" - 6,71 proc., "Polityki" - 6,41 proc., natomiast magazyn telewizyjny "To i Owo" był czytany przez 5,52 proc. respondentów.

Reklama

Pierwszą dziesiątkę najchętniej czytanych tygodników zamknął magazyn "Twoje Imperium" z wynikiem 5,45 proc., a za nim w zestawieniu znalazły się: "Na Żywo" - 4,68 proc., "Magazyn Telewizyjny Kurier TV" - 3,92 proc., "Gość Niedzielny" - 3,77 proc., "Takie jest Życie" - 3,62 proc., "Teleprogramy" - 3,55 proc., "Super TV" - 3,13 proc., "Rewia" - 3,11 proc., "Motor" - 3,06 proc., "Przekrój" - 2,95 proc. Pierwszą dwudziestkę zamknął tygodnik "Uważam Rze inaczej pisane" - 2,84 proc.

Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp. z o.o. zrealizował Instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od sierpnia 2011 r. do stycznia 2012 r. na losowej próbie ogólnopolskiej osób (N = 24 245) oraz w przypadku magazynu "Takie jest Życie" - N = 20 147, dobieranej z operatu PESEL i realizowanej do wyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.

MediaRun
Dowiedz się więcej na temat: tygodnik | Prasa | chwila | tele
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »