Telefoniczne oszustwo?

Zamiast niższego abonamentu za telefon czasami płacimy więcej. Obiecywana zniżka niekiedy okazuje się fikcją, a firma zarabia na wprowadzaniu klientów w błąd - ostrzega Urząd Komunikacji Elektronicznej, który co roku otrzymuje wiele skarg od konsumentów oszukanych przez nieuczciwych operatorów.

Zamiast niższego abonamentu za telefon czasami płacimy więcej. Obiecywana zniżka niekiedy okazuje się fikcją, a firma zarabia na wprowadzaniu klientów w błąd - ostrzega Urząd Komunikacji Elektronicznej, który co roku otrzymuje wiele skarg od konsumentów oszukanych przez nieuczciwych operatorów.

Obejrzyj wypowiedź Dawida Piekarza, rzecznika prasowego, Urzędu Komunikacji Elektronicznej:

newsrm.tv
Dowiedz się więcej na temat: okazuje się | oszustwa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »