Tort dla Gessler. Grycan musiała obejść się smakiem

Kolejny program kulinarny na antenie TVN poprowadzi Magda Gessler, a nie Marta Grycan. Stacja wybrała znaną restauratorkę, nie obawiając się, że znudzi się ona widzom. Czy Gessler powinna jednak obawiać się konkurencji?

Właścicielka kilku restauracji, w tym m.in. "U Fukiera" jest niekwestionowanym autorytetem w dziedzinie gotowania. Ma na swoim koncie spektakularne sukcesy, otwiera kolejne restauracje, a jej autorski program "Kuchenne rewolucje" cieszy się niesłabnącą popularnością. Uhonorowana nagrodą "Osobowość Telewizyjna 2011" oraz dwukrotnie statuetką "Wiktory" Gessler pozostaje medialną gwiazdą wśród restauratorów-celebrytów.

Od marca br. w mediach spekulowano o tym, która z pań - Magda Gessler czy Marta Grycan - będzie jurorką nowego show "Masterchef", które zagości w jesiennej ramówce TVN. Nie ulega wątpliwości, że Grycanka ma wcale nie mniejszy apetyt na sukces. Po udanym debiucie na warszawskich salonach, cieszy się sporym zainteresowaniem i zagarnia spory kawałek medialnego tortu.

Reklama

Z analizy agencji informacyjnej "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów" wynika, że w okresie trzech miesięcy (marzec-maj br.) na temat Magdy Gessler odnotowano 1820 publikacji w prasie, internecie i RTV. W tym samym czasie o Marcie Grycan pojawiły się 824 informacje. W porównaniu z Martą Grycan, Gessler była nie tylko blisko dwukrotnie częściej obecna w mediach ogólnopolskich, ale również znacznie popularniejsza w regionalnych - ponaddwunastokrotnie.

Gessler wygrała znacznie więcej niż gażę za prowadzenie programu "Masterchef". W badanym okresie ekwiwalent reklamowy informacji na jej temat wyniósł ponad 24,5 mln złotych. Najwięcej materiałów wygenerowało ogłoszenie wiosennej ramówki TVN, a w niej programu "Kuchenne rewolucje" oraz ranking najlepiej zarabiających celebrytów, którego liderką okazała się Gessler. W tym samym czasie wartość informacji o Marcie Grycan osiągnęła poziom blisko 10 mln złotych.

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

W badaniu częstotliwości występowania na pierwszych 20 stronach tytułów prasowych zdecydowany prym wiedzie Gessler. Grycanka zanotowała o 4 "jedynki" mniej. Obie celebrytki wymieniano jednak najczęściej w tych samych mediach - "Fakcie" (po 19 informacji), portalu Super Expressu (Gessler - 77, Grycan - 47) oraz na antenie TVN (odpowiednio 21 i 3).

Opr. MD

Załączniki

Dokument.pdf
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Magda Gessler
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »