TVN miał 71,28 mln zł wpływów z reklam, Polsat 62,89 mln zł

W dniach od 23 do 29 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,5 proc., co oznacza 71,28 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 17,2 proc., czyli wpływami rzędu 62,89 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 28,59 mln zł, czyli 7,82 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 20,91 mln zł, co daje 5,72 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 9,49 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,6 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 365,59 mln zł wobec 364,62 mln zł tydzień wcześniej.

- - - - -

W dniach od 23 do 29 kwietnia udział TVN w oglądalności wyniósł 15,46 proc. wobec 15,74 proc. tydzień wcześniej. W przypadku Polsatu udział w oglądalności wyniósł 14,66 proc. wobec 15,35 proc. przed tygodniem - wynika z szacunkowych danych firmy Nielsen Audience Measurement.

Reklama

W poniższej tabeli prezentujemy tygodniowe udziały w oglądalności dziesięciu najpopularniejszych stacji telewizyjnych w dniach 23.04-29.04.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: oglądalność | Nielsen | telewizja | reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »