TVN nie rezygnuje z kanału Mango 24

Zgodnie z informacjami podanymi na stronie internetowej sieci kablowej Elsat, kanał Mango 24 ma być nadawany tylko do 31 stycznia 2014 roku, ale dotyczy to wyłącznie oferty sieci Elsat. Zatem kanał Mango 24 nie kończy nadawania na satelicie. Na stronie internetowej sieci kablowej Elsat napisano: - Informujemy, że kanał Mango 24 będzie nadawany do 31 stycznia 2014 r. Po tym terminie zostanie wyłączony decyzją nadawcy. - Informacja jest skierowana wyłącznie do abonentów tej sieci.

- Kanał Mango 24 nie kończy nadawania z dniem 31 stycznia 2014 roku - potwierdza dla media2.pl Katarzyna Walasik-Issat, menedżer ds. PR w Grupie TVN.

Mango 24 to całodobowa telezakupowa stacja telewizyjna, powstała w 2002 roku. Przez 24 godziny na dobę na antenie Mango 24 nadawane są spoty przygotowane przez firmę Mango zajmującą się teleshoppingiem. W stacji reklamują swoje usługi także zewnętrzne firmy. Właścicielem kanału Mango 24 jest Grupa TVN.

Parametry techniczne:

Eutelsat HOT BIRD 13C (13,0°E)

tp. 10 (11,393 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 5/6; DVB-S/QPSK)

Reklama

ID: Mango 24

PID V: 517 (MPEG-2/SD)

PID A: 700 (pol)

PID PCR: 517

SID: 4316

PID PMT: 265

Provider: TVN

Kodowanie: brak

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

- - - - -

Oglądalność TVN w listopadzie 2013 roku spadła rok do roku do 13 proc. z 15,5 proc.

Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w listopadzie 2013 roku do 13 proc. z 15,5 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w listopadzie 2013 r. spadł do 11,8 proc. z 13,5 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 13,1 proc. z 14,1 proc., a TVP2 do 10,6 proc. z 12 proc. Poniżej tabela:

                   XI. 2013 r.       XI. 2012 r.
TVN               13,0 proc.          15,5 proc.
TVN 7              3,4 proc.           3,1 proc.
TVN24              3,0 proc.           2,8 proc.
TTV                1,2 proc.           0,6 proc.
TVP1              13,1 proc.          14,1 proc.
TVP2              10,6 proc.          12,0 proc.
Polsat            11,8 proc.          13,5 proc.
TV4                2,9 proc.           2,6 proc.
TVP Info           1,1 proc.           3,2 proc.

W listopadzie 2013 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 14,9 proc. z 16,4 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 12,5 proc. z 15,3 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 9,2 proc. z 10,4 proc., a udział TVP2 spadł do 9,2 proc. z 10,2 proc. Poniżej tabela:

                   XI. 2013 r.        XI. 2012 r.
TVN               14,9 proc.          16,4 proc.
TVN 7              3,4 proc.           3,1 proc.
TVN24              2,1 proc.           2,1 proc.
TTV                1,3 proc.           0,5 proc.
TVP1               9,2 proc.          10,4 proc.
TVP2               9,2 proc.          10,2 proc.
Polsat            12,5 proc.          15,3 proc.
TV4                3,1 proc.           2,8 proc.
TVP Info           0,5 proc.           1,5 proc.

W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w listopadzie 2013 roku był TVN z udziałem 16,5 proc., wobec 19,0 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział spadł do 10,7 proc. z 13,2 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 8,4 proc. wobec 8,9 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 7,3 proc. wobec 8,1 proc. przed rokiem. Poniżej tabela:

                   XI. 2013 r.       XI. 2012 r.
TVN               16,5 proc.          19,0 proc.
TVN 7              3,1 proc.           3,0 proc.
TVN24              3,5 proc.           3,3 proc.
TTV                1,3 proc.           0,3 proc.
TVP1               8,4 proc.           8,9 proc.
TVP2               7,3 proc.           8,1 proc.
Polsat            10,7 proc.          13,2 proc.
TV4                2,2 proc.           2,3 proc.
TVP Info           0,5 proc.           1,6 proc.

(PAP)

Źródło informacji

SatKurier
Dowiedz się więcej na temat: telewizja | TVN SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »