TVN zarobił na tym 75,7 milionów złotych

Mimo, że 4. sezon programu "Mam talent!" cieszył się znacznie mniejszą popularnością niż poprzednie, wpływy z reklam pozostały rekordowe.

Czwarta edycja "Mam talent!" rozpoczęła się 3 września br. Program zainteresował w ciągu minuty średnio 4,3 mln osób, a udział TVN w rynku w czasie jego emisji ukształtował się na poziomie 29,30 proc. (w grupie wszyscy 4+).

Wynik ten ulokował stację na pierwszej pozycji pod względem oglądalności w wieczornym paśmie. Na drugim miejscu w tym czasie antenowym znalazła się Jedynka (m.in. pasmo filmowe), która zainteresowała średnio 2,7 mln widzów (18,52 proc. widowni).

Trzecie miejsce należało do Dwójki z 13,86 proc. udziału w rynku i 2,0 mln widzów (program "The Voice of Poland"). Polsat znalazł się na czwartym miejscu, uzyskując 11,08 proc. udziału w rynku i 1,6 mln widzów (m.in. pasmo filmowe, a w ostatnią sobotę - Konfrontacja Sztuk Walki 17).

Reklama

Finał programu, wyemitowany 26 listopada, obejrzało w TVN średnio 3,56 mln widzów, przy udziale w rynku na poziomie 24,06 proc. Finałowy odcinek, w którym wyłoniono jego zwycięzcę - wokalistę Kacpra Sikorę, cieszył się najniższą oglądalnością w całej serii.

Największą widownię zgromadził odcinek "Mam talent!" wyemitowany 15 października, kiedy przed odbiornikami zasiadło 4,84 mln osób, a udział stacji w rynku kształtował się na poziomie 32,47 proc.

TVN podczas emisji najnowszej serii "Mam talent!" zarobił na emisji spotów reklamowych i plansz sponsorskich 75,76 mln zł (dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów).

Czwarta odsłona "Mam talent!" miała najmniejszą widownię ze wszystkich serii. Najwięcej widzów gromadził przed odbiornikami sezon drugi - średnio 5,4 mln, a udział stacji w rynku kształtował się na poziomie 34,63 proc. Trzecią odsłonę oglądało średnio 5,28 mln osób, a udział stacji w rynku kształtował się na poziomie 34,96 proc.; a pierwsza edycja show "Mam talent!" przyciągała średnio 4,7 mln osób, podczas gdy udział w rynku ukształtował się na poziomie 32,14 proc.

"Mam talent!" jest 26. wersją brytyjskiego formatu. Krajowe wydania programu pojawiły się m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Australii, Grecji, Chinach i Rosji.

Nielsen Audience Measurement

MediaRun
Dowiedz się więcej na temat: reklama | telewizja | TVN SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »